Campania „Plata cu PET” revine în capitală pentru a doua oară toamna aceasta. Timp de 5 zile, caravana staționează în București și te așteaptă să plătești cu PET-uri, doze de aluminiu și ambalaje de sticlă pentru produse de la producătorii locali.

În perioada 29 octombrie - 2 noiembrie poți aduce la hipermarketul Carrefour din Strada Mihail Sebastian, nr. 88 cu PET-uri, doze de aluminiu și ambalaje de sticlă, introdu-le în stația de colectare și vei primi în schimb fructe și legume românești.

În cazul în care aduci la Carrefour PET-uri de Ia Dorna, cantitatea se dublează. În plus, anul acesta ambalajele sunt stocate de către un RVM (Reverse Vending Machine), acestea sunt echipamente inteligente care au o tehnologie de colectare separată și reciclare a mai multor tipuri de materiale. Totodată, participanții se pot înscrie la o tombolă națională cu premii prietenoase cu natura și se pot bucura de reduceri pentru apa Dorna.

Carrefour va participa în calitate de speaker la retailArena 2022. Dacă vrei să afli mai multe despre campania Plata cu Pet, dar și despre aplicația online Carrefour, înscrie-te AICI.

Campania Plata cu PET a fost lansată de către Carrefour România în parteneriat cu Coca-Cola HBC și GreenPoint Management, cu susținerea GreenPC Ambalaje, Financiar Recycling, Professional Recycle și Envipco România.

Plata cu PET a fost lansată în premieră de Carrefour România în anul 2019, ca parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic și a fost întâmpinată cu interes de către clienți. În primele ediții, bucureștenii au colectat peste 18.500 de PET-uri, în schimbul a peste 15 tone de fructe și legume românești de la producătorii locali.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri