FC Rapid și Auchan România au lansat o colaborare prin care zeci de produse oficiale ale clubului de fotbal sunt deja disponibile într-o zonă special dedicată a hipermarketului Auchan Crângași.

Mai mult, cu această ocazie a fost lansată și berea Giuleșteana, propria marcă de bere a clubului de fotbal și, totodată, berea oficială a suporterilor echipei.

Produsă de Nemțeana, unul dintre primii producători locali de bere artizanală, Giuleșteana este o bere blondă nefiltrată, obținută din ingrediente românești, malț și hamei premium, susținând astfel misiunea declarată a retailerului de a sprijini și promova producătorii locali.

"Parteneriatul cu Auchan România este un pas firesc din cadrul strategiei comerciale a a clubului Rapid. Am găsit în Auchan un partener a cărui viziune și ambiții sunt similare cu ale Rapidului", a declarat Daniel Niculae, președinte FC Rapid.

Cât despre shopul FC Rapid din Auchan Crângași, acesta va cuprinde o gamă variată de articole ce poartă însemnele clubului, de la agende, brățări, căni, fanioane, steaguri și insigne, până la ochelari, umbrele și tricouri personalizate.

"Acest proiect reprezintă un avantaj în plus pentru fanii Rapid care își fac cumpărăturile, de peste 10 ani, din Auchan Crângași. De acum, aici vor avea parte și de o experiență personalizată, printr-un shop dedicat 100% echipei lor preferate și pe care ne dorim să-l dezvoltăm", a explicat și Tiberiu Dănețiu, director marketing Auchan Retail România.

Prețurile articolelor din fan shopul Rapid pornesc de la 5 lei și ajung până la 260 de lei, iar până la 31 decembrie clienții vor putea achiziționa orice produs din Fan Shopul din Auchan Crângași cu o reducere de 10% prin intermediul cardului de fidelitate MyCLUB Auchan.

Sursa foto: Rapid / Auchan Crangasi

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri