Auchan a inaugurat primul magazin de proximitate MyAuchan din Cluj. Magazinul MyAuchan Vivid se intinde pe cu o suprafata de vanzare de 450 de metri patrati, iar orarul de functionare este de la 7.30 la 22.00, de luni pana duminica.

Noul magazin are o gama de 4000 de produse alimentare si nealimentare, precum si servicii suplimentare de plata a utilitatilor si Coffee corner.

Clientii il vor descoperi in noua locatie din Cluj reuneste produse preparate pe loc, salate, legume si fructe proaspete, produse bio, produse de bacanie, bauturi, lactate, mezeluri, carne proaspata, produse de cofetarie si panificatie proaspat coapte,

’’Auchan este de mai bine de 11 ani alaturi de clujeni prin cele doua hipermarketuri din oras, iar astazi avem bucuria de a inaugura si primul nostru magazin de proximitate MyAuchan din Cluj. Magazinul MyAuchan Vivido vine in intampinarea clientilor care doresc sa-si faca cumparaturile rapid, din proximitatea locuintei, a locului de munca sau in drum spre casa’’, declara Ioana Tosa, Director Regional Auchan Romania.

Prin deschiderea magazinului MyAuchan din Cluj, Auchan Romania ajunge la un numar de 20 de magazine MyAuchan la nivel national: 15 magazine in statii Petrom in cadrul partenariatului Auchan Romania si OMV Petrom si 5 magazine MyAuchan independente - 3 in Bucuresti, 1 in Craiova si incepand din 28 februarie, 1 in Cluj,

Magazinele MyAuchan completeaza reteaua celor 33 de hipermarketuri Auchan precum si a celorlalte concepte comerciale specializate precum: INEXTENSO, drogherii si LillaPois.

Auchan Retail Romania are in portofoliu 33 de hipermarketuri si o retea de magazine MyAuchan.

Reteaua locala Auchan acopera o suprafata neta de peste 280.000 mp, are peste 10.000 de angajati si a realizat o cifra de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri