Alexandrion Group îşi extinde portofoliul de importuri cu brandul Chopin, o vodcă ultra premium, creată într-o distilerie de băuturi spritoase artizanale din Polonia. Alexandrion Group devine, astfel, distribuitor exclusiv al brandului de vodcă Chopin, în România.

Realizată numai din ingrediente naturale, fară arome artificiale, printr-un proces de producție care durează minimum 6 luni până la îmbuteliere, vodca Chopin este disponibilă pe piața din România, în 3 versiuni: Chopin Core Range (Potato, Rye şi Wheat), Chopin Blended Vodka Collection (Gold şi Indigo) și ediţia exclusivistă Chopin Family Reserve.

“In intervalul ianuarie-iulie 2022 piaţa de vodcă din România a crescut cu 0,7 % în volum şi 5,9% în valoare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, conform Nielsen. Acest trend de premiumizare continuă, pe măsură ce consumatorii români explorează categoriile vodcă şi cocktail-uri, extinzându-şi paleta şi ocaziile de consum, în consecinţă.” a declarat Rob Curteis, Global Chief Marketing Officer, Alexandrion Group.

Vodca Chopin are o concentrație alcoolică de 40% și este oferită spre vânzare în variantele: sticlă de 0,7 litri, 1 litru și 1,5 litri sau cutie cadou cu sticlă de 0,7 litri.

De asemenea, vodca Chopin poate fi consumată și de cei care au intoleranţă la gluten, fiind un produs fară gluten.

“Chopin s-a născut dintr-un nivel ridicat de curiozitate și o ușoară dezamăgire. Deși Polonia este ţara de origine a acestei categorii și există atât de multe tipuri de vodcă, totuși, nu am putut găsi unul care să mă entuziasmeze cu adevărat – așa că am decis să produc propria vodcă.”, a spus Tadeusz Dorda, Fondator si CEO Chopin.

Sursa foto: Alexandrion

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri