Odată cu finalul de an, marii retaileri trag linie și văd ce a mers bine și ce nu în 2022, schițând în același timp planurile de dezvoltare pentru anul 2023. Iar când acest lucru se întâmplă la nivel mare, cu jucători importanți care se pregătesc pentru un nou an, așa cum este și Metro, este clar că deja putem vorbi despre o tendință.

Astfel, CEO-ul Metro, Adrian Ariciu, cred că, nesurprinzător, pariurile pe care le are compania vis-a-vis de dezvoltarea modelului de business au legătură cu un context al pieței, în general, dar și cu dezvoltarea retailului.

Prin urmare, spune acesta, plecând de la dezvoltarea magazinului de conveniență, prin franciza La doi Pași, echipa Metro crede cu tărie că sectorul de conveniență va crește nu doar în 2023, ci inclusiv în următoarea decadă.

CEO-ul Metro mai afirmă faptul că echipa sa nu este singura care spune lucrul acesta, formatul mic, de proximitate, în vecinătatea zonelor în care oamenii locuiesc sau lucrează, fiind în viziunea mai multor jucători din retail cel care reprezintă viitorul.

De asemenea, mai spune Adrian Ariciu, cu cât acest format introduce mai mult și produse de conveniență, ready-to-eat, ready-to-drink, se poate vorbi despre un pariu câștigător.

Pe de altă parte, crede acesta, pentru eficientizare, fie că ne place sau nu, toate companiile trec printr-o transformare digitală, iar tendința aceasta va continua.

Cât privește cel de al treilea aspect care va conta în viitor, mai spune CEO-ul Metro, este distincția dintre operarea multicanal sau omnicanal.

Pentru noi este multicanal, pentru că avem abordări diferite pentru fiecare canal. Dar, dincolo de serviciu de livrare și de platforma MShop, testăm în această perioadă Click&Collect B2B și Drop shipping, prin care practic putem întări oferta comercială către magazinele clienților noștri pe niște produse de nișă, care pot fi livrate direct de către furnizori-producători, interfața fiind prin Metro.

Adrian Ariciu, CEO Metro

Practic, mai arată CEO-ul Metro, în cazul companiei pe care o conduce dezvoltarea multicanal nu se limitează doar la Cash&Carry și delivery, ci ia în calcul și alte canale de operare și de furnizare a mărfii către clienții profesioniști.

Adrian Ariciu a concluzionat spunând că, odată aceste lucruri menționate, crede că ele reflectă, în mare măsură, transformările pieței globale de profil.

Sursa foto: Metro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luca Dinulescu
Luca Dinulescu este jurnalist, activând anterior pentru publicații precum Digi 24, Adevărul sau Academia Cațavencu. A desfășurat de asemenea o activitate publicistică constând în patru volume publicate, între acestea numărându-se proză, nuvele și benzi desenate. Este absolvent de Regie Film și a fost de asemenea posesor al bursei J.W.Fulbright pe scenaristică și regie de film.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri