Portofoliul Lagardère Travel Retail se diversifică cu un nou brand: Pizza La Mia Stazione, concept deschis în cadrul hipermarketului Kaufland Basarabiei, în Sectorul 3 al municipiului București.

Spațiul ocupă o suprafață de 35 mp, fiind amplasat în zona caselor de marcat, întreaga investiție ridicându-se la 83,000 euro. Brandul Pizza La Mia Stazione este o îmbinare între stilul „ready to go” și meniul „à la carte”.

Designul spațiului este o combinație de influențe industriale și trimiteri la stilul tradițional, conceptul fiind adaptat de echipa de design in-house Lagardère Travel Retail România.

„Acest nou brand este conceput pentru consumatorii care-și doresc calitate servită rapid. Ne dorim ca Pizza La Mia Stazione să fie un reper culinar pentru pasionații de pizza, cei care caută gustul clasic al acestui produs.”, a declarat Costin Neacșu, Chief of Operations Foodservice Business Line în cadrul Lagardère Travel Retail România.

În meniu se regăsesc 6 sortimente de pizza: La Mia Stazione (pizza casei, o combinație de ingrediente asemănătoare Quattro Stagioni), Quattro Formaggi, Salami (pizza picantă cu arome intense), Pollo, Prosciutto e Funghi și varianta Extra (un sortiment de pizza vegană), în 2 mărimi: de 30 cm diametru și de 50 cm.

Dn perspectiva rețetelor, conceptul Pizza La Mia Stazione folosește exclusiv aluatul proaspăt, necongelat, iar pregătirea și servirea produselor se face într-un timp scurt, de 5 – 10 minute.

Iar pentru persoanele extrem de grăbite, există și pizza on-display, proaspătă și gata de mâncat, Pizza La Mia Stazione fiind un brand gândit să sprijine stilul de viață al consumatorului urban.

Lagardère Travel Retail operează peste 5.000 de magazine în aeroporturi, gări și alte platforme, în 42 de țări, și a generat vânzări de 5,2 miliarde de euro în 2022 (gestionate 100%).

Sursa foto: Pizza La Mia Stazione

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri