22 Martie 2023

Brico Dépôt România raportează vânzări de peste 300 milioane de euro în 2022. Cum a performat compania față de anul anterior



Brico Dépôt România a încheiat anul fiscal 2022 cu vânzări de 285 mil. lire sterine (aprox. 320 de milioane de euro), mai mari cu 7,8% decât în 2021 în termeni comparabili, reflectând o cerere crescută din partea consumatorilor pentru majoritatea categoriilor de produse, dar în special pentru categoriile grădină (12%), decorațiuni interioare (10%) și bucătării (54%).

„Anul trecut a fost unul neobișnuit, dar, în ciuda provocărilor pe care le-a adus, Brico a continuat să investească (...) prin dezvoltarea gamelor noastre de produse și servicii (interioare, bucătarii, baie, grădină), prin investiții în dezvoltarea platformei noastre de vânzări online, care a înregistrat vânzări mai mari cu 40%, precum și prin investiții în oameni.”, a declarat Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.

Retailerul susține că anul trecut a înființat 151 de posturi noi.

Rezultate-cheie la nivel de grup

⦁ În ceea ce privește vânzările la nivel de grup, acestea au atins 13 miliarde de lire sterline (14,7 miliarde euro), cu 0,7% mai mici la o valoare constantă a cursului de schimb și cu 2,1% în termeni comparabili;
⦁ Vânzările în termeni comparabili pe 3 ani s-au majorat cu 15,6%, înregistrând o creștere cu două cifre pe toate bannerele;
⦁ Vânzările e-commerce au avut o scădere de 9,1% (creștere pe 3 ani de 146%)
⦁ Lansarea cu succes a formatului marketplace în Marea Britanie și Iberia; pregătirea lansării în Polonia și Franța;
⦁ Au fost deschise primele 5 magazine Screwfix în Franța; planificarea deschiderii a încă 25 de magazine în anul 2023-2024;
⦁ Record de 82 de magazine Screwfix deschise în Marea Britanie și Irlanda; planificarea deschiderii a încă 60 în anul 2023-2024.

"Pe toate piețele noastre, vânzările au rămas consistente atât în canalele DIY, cât și în cele DIFM/comerț, cu vânzări comparabile cu 15,6% mai mari decât nivelurile de dinaintea pandemiei. Am menținut o atenție deosebită asupra prețurilor pentru a oferi valoare clienților noștri în această perioadă dificilă pentru finanțele gospodăriilor, gestionând în același timp în mod eficient presiunile inflaționiste.", a declarat și Thierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher.

Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.572 de magazine în 8 țări din Europa. În România, compania deține unnumăr de 33 de magazine.



Citeste si