27 Aprilie 2023

2500 metri pătrați de distracție. Un nou centru de de petrecere a timpului liber se deschide în Colosseum Mall după o investiție de 1,5 mil. euro



Colosseum Mall continuă procesul de dezvoltare al mixului de chiriași și anunță semnarea contractului de închiriere cu Hype by Kiddo pentru deschiderea unui centru de distracție.

Centrul de entertainment Hype Colosseum va avea o suprafață de aproximativ 2500 mp și va include atracții multiple pentru familiile cu copii, dar și pentru adolescenți și adulți.

Totodată, Hype Colosseum se va adresa și segmentului de evenimente, pentru organizarea de aniversări, lansări de produs, teambuilding-uri pentru companii și activități desfășurate de grupurile școlare în scop educativ și recreativ.

„Colosseum Mall se află într-un proces continuu de dezvoltare și acordăm permanentă atenție tendințelor pieței de retail. (...) Hype Colosseum va deveni (...) o atracție atât pentru bucureșteni, cât și pentru vizitatorii din afara capitalei”, a declarat Mihai Dinu, General Manager Colosseum Mall.

Hype Colosseum va integra zone de trampoline park, escaladă, parcurs cu obstacole, traseu de aventură suspendat, jocuri arcade, labirint de tobogane, restaurant și bar, o zonă dedicată de petreceri și un spațiu destinat experiențelor imersive și de realitate virtuală.

Zona de cățărare va aduce panouri diferite față de cele existente în celelalte locații.

Printre noutăți se numără o tentaculă de caracatiță gigantică și un burlan întunecat. Pe lângă un nou tip de Ninja Warrior, va veni și o nouă atracție care constă într-un labirint pe multiple nivele, cu multe tobogane de la înălțime.

Traseul suspendat urban jungle va fi construit pe două etaje, cu obstacole la aproximativ 3,5 metri și la 6,5 metri pentru un nivel suplimentar de provocare.

Totodată, parcul de trambuline, cu zone pentru baschet, free fall și alte zone noi vor completa oferta menționată. Iar în materie de realitate virtuală, Hype Colosseum va introduce un nou concept de spațiu destinat experiențelor imersive cu arene multi-player și zeci de simulatoare individuale.

Investiția pentru locația Hype Colosseum se ridică la aproximativ 1,5 milioane de euro.



Citeste si