9 Mai 2023

Raionul de Pește din Floreasca se reinventează după o investiție de 300.000 de euro și devine restaurant



Grupul Wild Culinary Studio, care operează brandul Raionul de Pește, va redeschide restaurantul Raionul de Pește din Floreasca, după o investiție de 300.000 de euro, cu un nou concept de design sub semnătura designerului Karim Rashid.

Astfel, Raionul de Pește din Floreasca va opera exclusiv ca restaurant premium, compania previzionând o creștere de cel puțin 15% în această locație în perioada imediat următoare.

Cifra de afaceri a celor două locații reunite sub brandul Raionul de Pește s-a ridicat la 5.140.000 de lei în 2022, în creștere cu aproximativ 12% față de 2021.

„Am analizat cu atenție toate sugestiile primite de la clienți și am ajuns la concluzia că e nevoie de un plus de confort pentru ei, o abordare mai curajoasă și un spațiu care să fie destinat 100% unui restaurant.”, a declarat Florin Munteanu, acționar al restaurantului.

Noul restaurant din Floreasca își propune să pună în valoare portofoliul de produse pentru care Wild Culinary Studio este cunoscut, în special sortimente rare de pește sălbatic.

Noul meniu al Raionului de Pește Floreasca abordează trei zone – clasic, gourmet și exclusiv. În meniul Clasic se regăsesc preparatele cele mai cunoscute ale restaurantului, inclusiv zona de street food.

Meniul Gourmet presupune conceptul de a găti cu peștele proaspăt din vitrină, în care accentul se va pune pe cut-uri de pește, cu asocieri recomandate de garnituri, sosuri, dar și de vinuri sau cocktailuri.

Meniul Exclusiv poartă semnătura Chef-ului Raul Gliguță și scoate în evidență multitudinea de stiluri în care peștele și fructele de mare pot fi gătite, incluzând un tasting menu alcătuit din 6 preparate, disponibil doar pe bază de rezervare prealabilă și cu o zonă de servire dedicată.

“Raionul de Pește din Dorobanți va funcționa în continuare ca magazin de desfacere pentru pește proaspăt și fructe de mare din Marea Egee și Marea Mediterană, cu un meniu de preparate restrâns, dar cu posibilitatea de a alege și găti pe loc pește din vitrină. Avem în plan diversificarea portofoliului cu pește din Marea Neagră și pește de apă dulce. Portofoliul nostru și segmentarea activităților ne va permite să dezvoltăm și partea de distribuție HoReCa și supermarket/ hypermarket, dar și partea de vânzare online“, spune Adrian Slosman, acționar.

Pentru iubitorii de preparate crude din pește și fructe de mare, noul restaurant pregătește un meniu vast inspirat din culturile gastronomice mediteraneene, japoneze și sud americane.



Citeste si