Urmând tendința guvernanților de a reduce prețurile la o serie de alimente de bază, Sezamo reduce prețurile la fructele și legumele de sezon cultivate de către micii producători locali cu până la 30%.

Acțiunea are ca scop facilitarea accesului clienților la produse cu gust autentic prin scăderea prețului până la nivelul fructelor și legumelor produse în masă, iar costurile acestei acțiuni vor fi suportate de către Sezamo.

Produsele sunt livrate până la ușa clienților, chiar și în 6 ore de la recoltare.

Clienții Sezamo sunt amatori de fructe și legume proaspete, 9 din 10 coșuri incluzând cel puțin un produs de acest gen. Dintre fructele și legumele achiziționate de către clienții Sezamo, 25% sunt ECO.

Astfel, Sezamo a redus prețurile la o selecție de fructe și legume de sezon, precum ECO roșii „Fetele Rumene” și ECO zmeură România de la Nasul Roșu, mure România de la Ferma de Mure, caise românești de la Lacul Rezii, vinete graffiti și vinete albe România de la ferma Lolita.

În funcție de sezon, în oferta supermarketului online se regăsesc peste 400 de feluri de fructe și legume, atât de la producători locali, cât și de la producători internaționali, atât standard, cât și ECO.

Printre cele mai vândute fructe în luna iunie se numără zmeura, bananele, pepenele, merele și portocalele. În ceea ce privește legumele, vedetele lunii iunie au fost roșiile, ceapa, castraveții, cartofii și verdețurile.

Compania oferă de asemenea garanția „Banii înapoi garantat” pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul situat în nordul Bucureștiului.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri