31 Iulie 2023

Profi depășește 1200 de parteneri. Care sunt avantajele pe care le au cei care doresc să deschidă magazine în acest sistem de franciză



Programul prin care Profi promite o mai bună calitate a serviciilor și a eficienței magazinelor sale încredințând managementul acestora unor Parteneri cu experiență ajunge la 1200 de magazine la finalul acestei luni.

Odată acceptați în program, partenerii primesc spre gestionare un magazin operațional, cu procese și proceduri gata implementate.

Ei nu trebuie să cheltuiască nimic pentru identificarea, închirierea și amenajarea spatiului, iar în cazul preluării unui magazin cu vechime, acesta are deja o bază formată de clienți fideli.

Totodată, beneficiază de notorietatea brandului PROFI și de strategia de marketing și atragere a clienților, fără a plati taxe de marketing.

Astfel, noul Partener nu trebuie să se preocupe nici în privința fluxului de numerar pentru aprovizionarea cu marfă, PROFI preluând această activitate. Atât Partenerilor, cât și personalului lor, le sunt asigurate programe de pregatire în cadrul acestui program lansat în urmă cu mai bine de nouă ani, într-un model de business de success, care și-a demonstrate pe deplin viabilitatea.

Cu 28.000 de angajați în peste 1.650 de magazine proprii si Partener prezente în aproape 800 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România.

PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse ce ajung la cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine.

Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.



Citeste si