9 August 2023

Kaufland deschide un nou magazin și mizează pe produse locale: aproape 85% din produsele retailerului sunt românești



Retailerul Kaufland deschide un nou hipermarket în București, ajungând la 21 de locații în Capitală și 169 la nivel național. Hipermarketul este situat pe șoseaua Fabrica de Glucoză 6-8 și se va deschide pentur public pe data de 10 august.

Reprezentanții magazinului au arătat că prin deschiderea acestui magazin sprijină dezvoltarea eocnomiei locale, creând aproximativ 80 de locuri de muncă.

Magazinul se întinde pe o suprafață totală de 5800 metri pătrați, dintre care 3200 de metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare.

Pentru a asigura un flux rapid de clienți și timp redus la cumpărături, hipermarketul este dotat cu 19 case de marcat, dintre care 10 standard și 9 expres, de tip self-checkout.

Clienții au de asemenea la dispoziție și serviciul K-Scan, pentru a scana produsele pe măsură ce le adaugă în coș, finalizând apoi cumpărăturile la casa de marcat.

De asemenea, reprezentanții retailerului, prin vocea directorului de comunicare Kaufland, Valer Hancaș, au explicat faptul că parteneriatele cu producătorii autohtoni sunt o prioritate și o direcție strategică în politica de achiziții a companiei.

Astfel, Kaufland colaborează în prezent cu 3300 de furnizori, dintre care 2600 sunt din România.

Totodată, în anul financiar 2022, peste 80% din totalul cheltuielilor retailerului cu furnizorii au mers către afaceri locale, în vreme ce peste 84% dintre produsele alimentare disponibile în magazinele Kaufland sunt de origine românească. .

Mai mult, a explicat Valer Hancaș, atunci când cineva cheltuiește 1 leu la casa de marcat Kaufland, aproximativ 70 de bani din acel leu se duc în buzunarul unui producător din România.

Nu în ultimul rând, conform celui mai recent studiu de impact realizat în parteneriat cu KPMG, în anul financiar 2022 activitatea Kaufland a avut o contribuție directă de 560 de milioane de euro la economia țării.

Astfel, dacă sunt incluse și contribuțiile prin lanțul de furnizori și parteneri, reprezentanții retailerului spun că se ajunge la un impact total de aproape 2,4 miliarde de euro, adică echivalentul a aproape 1% din PIB-ul României în 2022.



Citeste si