Într-o lume tot mai dinamică, eficiența logistică și a costurilor de livrare poate face diferența între succes și stagnare. Iar antreprenorii caută constant modalități de a oferi clienților o experiență de cumpărare memorabilă – de la achiziție și până la livrare, și soluții eficiente, flexibile, cu costuri predictibile, care să le susțină afacerea în toate etapele ei de creștere.

În privința serviciilor de curierat, cea mai optimă soluție constă în abonamentul cu livrări incluse la costuri fixe pe toată perioada contractuală, precum cele oferite de Cargus antreprenorilor. Iar de la începutul acestui an, compania de curierat a adăugat în oferta de abonamente pachetul cu 300 de livrări incluse pe lună, BUSINESS 300, creat special pentru a susține creșterea și eficiența afacerilor de tip antreprenorial.

Astfel, clienții care au volume în creștere își pot extinde abonamentul, alegând noua opțiune de abonament. Aceasta oferă un echilibru perfect între costuri optimizate și flexibilitate maximă, permițând afacerilor să se concentreze pe creștere, în timp ce Cargus se ocupă de logistica livrărilor.

Care sunt beneficiile pentru care antreprenorii aleg abonamentele Cargus

Mii de afaceri românești, mici și medii, din industrii diverse (FMCG, Fashion, Construcții sau chiar Consultanță) au confirmat eficiența abonamentelor Cargus în ultimii 3 ani.

Segmentul abonamentelor cu servicii de livrare va continua să crească substanțial și în 2024, datorită investițiilor în soluții digitale și optimizarea serviciilor logistice, dar și pe fondul presiunilor resimțite de mediul de business din România. Motivul? O serie de beneficii care răspund obiectivelor de creștere sustenabilă, caracteristică afacerilor de tip antreprenorial.

• Flexibilitate. Antreprenorii pot alege dintr-o gamă variată de abonamente cu servicii de livrare, în funcție de profilul afacerii și volumul lunar de colete. De asemenea, își pot extinde abonamentul, alegând opțiunea cu până la 300 de livrări pe lună, BUSINESS 300, ideală pentru companiile cu volume mari de livrări și care doresc să economisească semnificativ pe termen lung.
• Costuri competitive pe toată durata contractuală. Abonamentele Cargus oferă antreprenorilor prețuri fixe pentru coletele de până la 15 kg, începând de la doar 12,43 lei, dar și alte costuri atractive. De exemplu, livrările Click&Collect în rețeaua CARGUS SHIP & GO, indiferent de dimensiune, au costuri începând de la 9,8 lei.
• Retururi convenabile și economice: Pentru antreprenorii care se confruntă cu retururi de la consumatori, abonamentele Cargus oferă o soluție economică. Costul pentru returnarea unui colet este doar 11 lei, ceea ce înseamnă că antreprenorii pot gestiona retururile într-un mod eficient și economic.
• Garanția costurilor. Cu abonamentele Cargus, afacerile beneficiază de garanția costurilor pe toată perioada contractului de 12 sau 24 de luni. Aceasta înseamnă că vor avea un plus de stabilitate într-o perioadă cu multiple schimbări la nivel fiscal și economic.
• Arie extinsă de acoperire. Un alt avantaj important este că abonamentele Cargus nu au taxe suplimentare pentru livrările în afara ariei de acoperire. Așadar, antreprenorii pot livra produsele în toată țara fără griji legate de costuri suplimentare.
• Ce nu consumă, reportează. Dacă nu reușesc să consume toate livrările incluse în pachetul achiziționat, afacerile le pot reporta și folosi atunci când au nevoie.

În concluzie, abonamentele Cargus cu servicii de livrare sunt o alegere inteligentă pentru antreprenorii care doresc să optimizeze costurile și eficiența logistică a afacerii lor. Acestea oferă flexibilitate, costuri competitive, gestionarea eficientă a retururilor și stabilitate financiară, contribuind la creșterea profitabilității și la dezvoltarea afacerii.

Sursa foto: Cargus

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri