CEO-ul Hesburger, despre extinderea rapidă a lanțului în România: unde vor fi deschise următoarele restaurante

Sursǎ foto: Hesburger

CEO-ul Hesburger, despre extinderea rapidă a lanțului în România: unde vor fi deschise următoarele restaurante

Lanțul finlandez de fast-food Hesburger a intrat puternic în România, în luna mai, prin deschiderea de la Râmnicu-Vâlcea, în urma unei investiții de 300.000 de euro. Planurile companiei nu se opresc însă aici, astfel că în data de 15 august urmează o nouă deschidere, de data aceasta la Brăila, pentru ca apoi să urmeze și alte orașe, printre care și București.

Astfel, CEO-ul Hesburger, Kari Salmela, a explicat pentru wall-street.ro faptul că lanțul își propune să deschidă 10 noi restaurante Hesburger la nivel național în primul an, cu o investiție de peste 8 milioane de euro, iar în prezent investighează noi locații în acest sens.

De asemenea, mai spune acesta, echipa Hesburger crede că până la sfârșitul acestui an vor fi deschise 4 noi restaurante, iar următoarele 6 vor fi deschise până în vara anului 2025, desigur, mai spune acesta, dacă totul decurge așa cum a fost planificat.

Noul restaurant din Brăila va fi amplasat în zona food court a Brăila Mall, oferind același meniu ca și cel din Râmnicu Vâlcea. Clienții vor avea o varietate de burgeri și tortilla, o selecție extinsă de salate, garnituri, un meniu special de mic dejun disponibil de la deschiderea restaurantului până la prânz, băuturi răcoritoare, deserturi și băuturi calde.

Kari Salmela, CEO Hesburger

De asemenea, acesta mai spune faptul că afacerea este una de familie, fondată de tatăl său și de mama sa.

Așadar, adaugă Kari Salmela, în cadrul companiei se dorește dezvoltarea unui sentiment de familie, în care toată lumea să aibă parte de o atmosferă plăcută, inclusiv clienții și colegii.

Totodată, CEO-ul Hesburger mai spune faptul că afacerea este un proiect de investiții pe termen lung, astfel că, atunci când intră într-o țară nouă, începe să se observe o îmbunătățire semnificativă a rezultatelor companiei după 3-4 ani.

Kari Salmela adaugă în acest sens faptul că, până în acest moment, vânzările Hesburger au atins și chiar depășit așteptările, ceea ce a asigurat o bază de clienți loiali.

În momentul în care intrăm într-o țară nouă, nu țintim un oraș anume. În schimb, evaluăm fiecare locație în parte și luăm o decizie dacă identificăm o oportunitate promițătoare, așa cum am făcut în Râmnicu Vâlcea. În prezent, suntem în discuții pentru noi locații în diverse orașe din România, inclusiv în București, care sunt programate pentru deschidere în cursul acestui an.

Kari Salmela, CEO Hesburger

CEO-ul Hesburger s-a referit și la prețurile produselor de acest tip din România, spunând că nu dorește să comenteze despre prețurile altor restaurante cu servire rapidă, însă consideră că prețurile Hesburger sunt competitive.

De asemenea, acesta mai afirmă faptul că a observat o creștere continuă a presiunii concurențiale pe măsură ce tot mai multe lanțuri internaționale intră pe piață, astfel că anticipează o concurență semnificativ mai crescută în următorii ani.

Kari Salmela s-a referit de asemenea și la felul în care compania ajunge la clienții români, spunând că echipa are un mix de canale de comunicare (online și offline) prin care se adresează atât publicului local, cât și celui național, pentru a face brand-ul cunoscut.

Strategia noastră principală este să ne promovăm în cadrul centrelor comerciale pentru a ajunge la vizitatorii acestora. În plus, ne promovăm și pe rețelele de socializare pentru a ne extinde aria de acoperire și colaborăm strâns cu presa locală pentru a anunța deschiderile în fiecare oraș.

Kari Salmela, CEO Hesburger

Cu toate acestea, Kari Salmela crede că gustul produselor Hesburger sunt cea mai bună publicitate, astfel că afacerea se bazează pe cel mai vechi canal de comunicare: recomandările clienților.

Personalizate pentru tine