Primark lansează campania de Crăciun „You Bring the Joy”, aducând în centrul ofertei ținutele de petrecere, cadourile, pijamalele, puloverele festive, tricotajele și accesoriile
În acest sens, retailerul dezvăluie și culoarea care va da tonul acestei colecții, explicând că burgundy domină gamele de îmbrăcăminte de petrecere din acest an.
Primark scoate în față de asemenea și cea mai recentă colecție a Ritei Ora, care este programată să ajungă în magazine la mijlocul lunii noiembrie.
De asemenea, reprezentanții Primark spun că pijamalele și puloverele de Crăciun continuă să fie o tradiție de familie, incluzând din acest motiv în colecția de Crăciun șapte opțiuni de stiluri de pijamale și pulovere de familie asortate.
Mai mult, adaugă ei, puloverele de Crăciun asortate pentru întreaga familie au devenit din ce în ce mai populare, de la modele tradiționale, cum ar fi cele cu carouri, la cele cu personaje cum ar fi Grinch.
„(...) Ne-am gândit la toată lumea, de la cei care caută ținuta perfectă pentru petrecerea de Crăciun, la cumpărătorii care caută pe ultima sută de metri cadouri accesibile pentru un prieten sau un coleg sau la părinții ocupați care caută un magazin în care să găsească laolaltă cadouri de Crăciun, decorațiuni pentru casă și poate chiar un răsfăț pentru ei. (...)”, a declarat Maciej Podwojski, Head of Sales, Central Eastern Europe la Primark.
Totodată, la capitolul cadouri, selecția Primark de anul acesta include edițiile de Crăciun ale produselor cosmetice, inclusiv bombele de baie, balsamurile de buze și seturile de instrumente de înfrumusețare.
Nu în ultimul rând Primark le propune clienților și dulciuri, pachete de ciocolată caldă, dar și o o gamă de jucării ce cuprinde păpuși și plușuri, seturi de mașini și animale de jucărie.
Primark este un retailer de modă internațional cu peste 80.000 de angajați în 17 țări din Europa și SUA, înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys.
În prezent, Primark deține 450 de magazine la nivel global și continua să se extindă.