Fuziunea dintre Outbrain și Teads a fost finalizată

Sursǎ foto: Shutterstock

Fuziunea dintre Outbrain și Teads a fost finalizată

Outbrain Inc. (NASDAQ: OB) a anunțat în data de 3 februarie finalizarea achiziției Teads, în urma obținerii tuturor aprobărilor legislative necesare. Cele două companii își vor uni soluțiile de Branding și Performance pentru a crea o platformă omnichannel axată pe rezultate în Open Web, care va opera sub numele Teads.

Noul Teads va constitui una dintre cele mai mari rețele optimizate de supply din Open Web, având că prioritate conectarea platformelor de conținut exclusive și atent selectate cu experiențe creative bazate pe date. Oferta integrată a noii companii va beneficia de soluția proprietară Outbrain de tehnologie predictivă și optimizarea AI, oferind marketerilor o soluție completă pentru a obține rezultate concrete în toate etapele funnel-ului de marketing —de la awareness la conversie.

Integrarea datelor deținute de cele două companii va consolida capabilitățile extinse de targetare contextuală, de audiență și bazată pe comportamentul de achiziție, conectând experiențele CTV cu momentele de consum digital pentru a genera rezultate măsurabile.

"Sunt extrem de entuziasmat de acest nou capitol din călătoria noastră. Această fuziune transformatoare creează o companie care abordează direct o lipsa majoră în industria de advertising: o platformă end-to-end scalabilă, capabilă să genereze rezultate pe toate palierele, de la branding la conversie, pe toate tipurile de ecrane", a declarat David Kostman, CEO.

„Împreună, creăm o companie nouă, extraordinară, care combină expertiză profundă a ambelor organizațîi în soluții de video branding omnichannel și Performance advertising. Misiunea noului Teads este de a genera valoare sustenabilă, oferind soluții care îi încurajează pe marketeri să aibă așteptări mai mari în privința rezultatelor, pe publisheri să valorifice în mod sustenabil conținutul și pe consumatori să se aștepte la experiențe mai rafinate. Vreau să le mulțumesc echipelor Outbrain și Teads, care au fost deschizători de drumuri pentru categorii importante de publicitate online și au construit companii de top la nivel global de-a lungul a peste un deceniu. Inovația și dedicarea lor ne-au adus în acest punct și ne vor propulsa către noi orizonturi”, a adăugat Kostman.

Jeremy Arditi, Co-Președinte și Chief Business Officer, a adăugat: "Suntem dedicați creării unei soluții care valorifică potențialul neexploatat al Open Web-ului, permițând tuturor actorilor să prospere. Credem că, prin prioritizarea experiențelor creative de calitate, a încrederii și transparenței în media, precum și a livrării de rezultate concrete putem construi un ecosistem mai puternic, care oferă valoare pentru toți."

„Fuziunea dintre Teads și Outbrain are o logică strategică solidă. Așteptăm cu interes să explorăm noile oportunități pe care ni le oferă pentru a ajunge la audiență noastră într-un mod nou și captivant, pentru a livra soluții complete și rezultate de business mai bune”, a declarat Sital Banerjee, Global Head of Integrated Media, Performance Marketing și BMI Management la Lipton Teas and Infusions.

Puncte forte ale noii companii:

Odată cu finalizarea fuziunii, noul Teads va oferi clienților și partenerilor săi:
● Reach la scară largă, în medii exclusive
○ Acoperire de 96% a audienței din open internet*
○ Cea mai directă cale de distribuție, conform evaluărilor Jounce**
○ Acces direct la 10.000 de medii de difuzare
○ Conectare cu cei mai importanți 4 producători de echipamente (OEM) și cu mai multe aplicații de top de video streaming, oferind acces la 50 de miliarde de afișări lunar pe CTV, inclusiv inventar unic pe ecranele de start ale CTV-urilor
○ Parteneriate exclusive de tip code-on-page cu publicații editoriale premium la nivel global, oferind acces la inventar suplimentar și informații valoroase despre interesele și comportamentul audienței
● Soluții creative construite pentru a genera rezultate
○ Soluții creative bazate pe date, menite să conecteze brandurile cu momentele de consum de-a lungul întregului funnel de marketing — de la CTV la conținut editorial și dincolo de acestea
○ Impact demonstrat prin experiențe unice, cu un nivel de atenție cu 74% mai mare pentru formatele inovatoare CTV native
○ Parteneriate strategice de tip Joint Business cu peste 50 de branduri premium la nivel global
● Tehnologie predictivă bazată pe AI
○ Algoritm de predicție proprietar, dezvoltat de-a lungul a peste 18 ani pentru a genera rezultate de Performance, realizând 1 miliard de predicții pe minut
○ 4 miliarde de semnale procesate în fiecare minut prin inteligență artificială și învățare automată
○ 50 de modele AI active
● Grafic Omnichannel extins, construit pe fundația Teads Omnichannel Graph
○ Teads Omnichannel Graph (OG), un instrument proprietar care extinde capabilitățile de targetare contextuală și a audienței în mediul CTV, va fi consolidat cu ajutorul datelor de engagement, interese și conversie ale Outbrain
○ Volume extinse de date care oferă o înțelegere aprofundată a audiențelor pe diverse ecrane, inclusiv:
■ 130.000 de articole analizate pe minut
■ 500.000 de programe CTV îmbogățite cu date în fiecare lună
■ 1 miliard de semnale de engagement și context procesate pe minut

Personalizate pentru tine