Tuborg Christmas Brew, buget de promovare de 500.000 euro
Bugetul este directionat catre campania derulata la nivel national pe outdoor, cea derulata pe radio (Kiss FM si Magic FM), presa, on-line (incluzand si partea de web design), trade marketing si POSM. Fata de 2006, bugetul de promovare alocat anul acesta a crescut cu 10%.
“In ceea ce priveste investitia totala a companiei URBB pentru producerea editiei 2007 a Tuborg Christmas Brew, aceasta a inregistrat o crestere de aproximativ 15% fata de anul trecut, suma care include, pe langa bugetul de comunicare, si investitia in ambalaje primare si secundare. Dimensionarea bugetului de productie pentru anul in curs a anticipat cresterea estimata a volumului de vanzari Tuborg Christmas Brew, fata de 2006, cu 10%.” a declarat Catalin Ignat, vice-presedinte marketing URBB.
Compania URBB a lansat pentru cel de-al optulea an consecutiv Tuborg Christmas Brew, berea creata special pentru sarbatorile de iarna. In mod traditional, marca Tuborg Christmas Brew va fi prezenta pe piata o perioada limitata, in intervalul 3 noiembrie – 31 decembrie, pentru a completa atmosfera de sarbatoare a sfarsitului de an.