Carrefour face rebrandingul lantului Artima cu cate 300.000 euro pe magazin
"Anul acesta intentionam sa finalizam rebrandingul supermarketurilor Artima, iar investitia medie pentru o unitate va fi de cca. 300.000 de euro. De asemenea, intentionam sa mai deschidem circa 10 supermarketuri Carrefour, fara achizitii, in 2009", a spus Celestino, citat de NewsIn.
Acesta a adaugat ca este deschis tuturor posibilitatilor de achizitionare a unor noi retele de supermarketuri prezente pe piata locala. Referitor la vanzari, Celestino isi mentine estimarile pentru atingerea unei cifre de afaceri de peste 1 miliard de euro doar pe segmentul de hipermarketuri pentru 2008.
Carrefour Romania a lansat miercuri gama de textile sub marca proprie Tex si vizeaza sa atinga cu aceasta pana la 70% din totalul de vanzari de textile ale companiei, dar si 50% din totalul vanzarilor pe marci proprii. Printre marcile proprii se numara "No. 1" , pentru produse de baza; „Reflets de France“ pentru specialitati alimentare importate direct din Franta sau „Bluesky“ pentru produse electrice si electrocasnice.
Carrefour Romania a preluat in toamna anului trecut lantul de supermarketuri Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. Reteaua Artima opereaza 21 de magazine, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati. Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza afaceri de peste un miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.