13 Martie 2008

Carrefour face rebrandingul lantului Artima cu cate 300.000 euro pe magazin

Carrefour Romania va investi anul acesta circa 6,3 milioane euro in rebrandingul celor 21 de supermarketuri Artima preluate anul trecut, pe care le va redenumi Carrefour Express, a declarat miercuri directorul general al companiei, Jacobo Celestino.

"Anul acesta intentionam sa finalizam rebrandingul supermarketurilor Artima, iar investitia medie pentru o unitate va fi de cca. 300.000 de euro. De asemenea, intentionam sa mai deschidem circa 10 supermarketuri Carrefour, fara achizitii, in 2009", a spus Celestino, citat de NewsIn.

Acesta a adaugat ca este deschis tuturor posibilitatilor de achizitionare a unor noi retele de supermarketuri prezente pe piata locala. Referitor la vanzari, Celestino isi mentine estimarile pentru atingerea unei cifre de afaceri de peste 1 miliard de euro doar pe segmentul de hipermarketuri pentru 2008.

Carrefour Romania a lansat miercuri gama de textile sub marca proprie Tex si vizeaza sa atinga cu aceasta pana la 70% din totalul de vanzari de textile ale companiei, dar si 50% din totalul vanzarilor pe marci proprii. Printre marcile proprii se numara "No. 1" , pentru produse de baza; „Reflets de France“ pentru specialitati alimentare importate direct din Franta sau „Bluesky“ pentru produse electrice si electrocasnice.

Carrefour Romania a preluat in toamna anului trecut lantul de supermarketuri Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. Reteaua Artima opereaza 21 de magazine, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati. Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza afaceri de peste un miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.



Citeste si