11 Iunie 2008

Carrefour a deschis la Zalau cel de-al doilea supermarket prin rebranduirea Artima

Carrefour a deschis la Zalau cel de-al doliea supermarket al sau de pe piata de profil din Romania prin rebranduirea magazinului Artima in Carrefour Express, potrivit oficialilor companiei.

Magazinul detine o suprafata de vanzare de 855 mp si va oferi potentialilor clienti peste 5.000 de articole, de la produse alimentare, pana la produse non alimentare de baza, consumabile si electrocasnice mici, precum si servicii prin cardul de credit Carrefour Mastercard, produse Loto, serviciul de reincarcare electronica pentru telefoane mobile si asigurari RCA, de locuinta, si de bunuri.

"Cu aceasta deschidere, Carrefour isi consolideaza intrarea pe segmentul supermarketurilor in Romania, care completeaza prezenta sa puternica pe cel al hypermarketurilor. Acest nou pas ilustreaza strategia grupului Carrefour de a-si intari prezenta pe pietele in crestere, printr-o abordare multi format, sub un singur brand, adaptata local.

Aceasta permite extinderea acoperirii geografice a Grupului in Romania", arata compania.

Grupul Carrefour a preluat Artima in 2007, acesta detinand 21 de supermarketuri in vestul Romaniei cu o suprafata de vanzare totala de 21.000 mp. Pe parcursul acestui an, toate magazinele Artima vor fi remodelate sub brandul Carrefour Express.

Carrefour Romania va investi anul acesta circa 6,3 milioane euro in rebrandingul celor 21 de supermarketuri Artima preluate anul trecut, pe care le va redenumi Carrefour Express.

Carrefour Romania a preluat in toamna anului trecut lantul de supermarketuri Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. Reteaua Artima opereaza 21 de magazine, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati.

Carrefour Romania si-a indeplinit previziunile pentru 2007, raportand afaceri in crestere cu 42,2%, la 866 milioane euro, fata de anul precedent cand acumulase 609 milioane euro. Pentru anul in curs compania vizeaza afaceri de peste un miliard euro, doar pe segmentul de hipermarketuri.



Citeste si