20 Martie 2009
In plina criza, Gucci ataca piata romaneasca
Gucci s-a lansat in Romania, alegand magazinul multibrand Mengotti si nu o locatie proprie. Astfel, magazinul ce detine in portofoliu nume precum Prada, Dolce&Gabbana, Fendi sau Valentino sarbatoreste aniversarea primului an de la lansarea pe piata locala, dar si imbogatirea portofoliului bucurestean cu un nou brand de lux.
In urma studiilor realizate pe piata locala, Gucci a ales magazinul multibrand Mengotti pentru a se lansa pe piata din Romania, in urma unei investitii de 300.000 euro doar pentru colectia toamna/iarna. Aceasta reprezinta o premiera pentru brandul de lux, a carui strategie de lansare pe o piata noua era inaugurarea unui magazin propriu monobrand, urmata de largirea cailor de distributie.
Astfel, magazinul de pe Calea Victoriei incheie primul an de prezenta pe piata locala cu o cifra de afaceri de 2.135.000 de euro, iar pentru anul 2009 se preconizeza o cifra de afaceri care sa depaseasca 3 milioane de euro si 6.500 de piese vestimentare expuse spre vanzare doar in colectia toamna/iarna 2008/2009.
Gucci vine in Romania in plina criza economica
Astfel, magazinul de pe Calea Victoriei incheie primul an de prezenta pe piata locala cu o cifra de afaceri de 2.135.000 de euro, iar pentru anul 2009 se preconizeza o cifra de afaceri care sa depaseasca 3 milioane de euro si 6.500 de piese vestimentare expuse spre vanzare doar in colectia toamna/iarna 2008/2009.
Gucci vine in Romania in plina criza economica