12 August 2009

Electrolux incurajeaza inlocuirea electrocasnicelor vechi printr-o campanie de buy-back



Electrolux, unul dintre cei mai importanti producatori de electrocasnice din Romania, desfasoara in perioada 1 august-30 septembrie, alaturi de de RoRec, o campanie de inlocuire a electrocasnicelor vechi, oferind reduceri pentru achizitionarea unor produse noi, eficiente energetic.
Astfel, pe perioada promotiei, consumatorii care vor preda un echipament la unul din centrele de colectare Rorec (27 de puncte de colectare la nivel national) sau direct la unul din magazinele participante la promotie vor beneficia de un discount de 200 lei la achizitionarea unui echipament frigorific Electrolux A+.

In Uniunea Europeana exista in prezent peste 188 milioane de electrocasnice mari, mai vechi de zece ani.

“Aceste activitati reprezinta rezultatul unei investitii puternice in cercetare si dezvoltare si a unei preocupari constante pentru viitor. Nu trebuie sa pierdem nicio clipa din vedere mostenirea pe care o lasam generatiilor urmatoare; daca nu o putem imbunatati, macar sa conservam ceea ce am primit. In acest caz, o planeta curata si un mediu sanatos”, declara Carmen Georgescu, marketing and communication manager Electrolux.

Grupul Electrolux este unul dintre cei mai mari producatori din lume de aparatura electrocasnica si de uz profesional, cu vanzari anuale de peste 40 de milioane de produse pentru clienti din peste 150 de tari.

Electrolux produce echipamente frigorifice, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aspiratoare si aragaze ce sunt vandute sub marci precum Electrolux, AEG-Electrolux, Eureka si Frigidaire.

In anul 2008, vanzarile Grupului au fost de 105 miliarde coroane suedeze, iar numarul total de angajati este de 55.000 de persoane.



Citeste si