Principalele atributii ale lui Eperjessy (foto) in noua sa functie vor fi elaborarea strategiei companiei din punct de vedere comercial precum si atingerea obiectivelor de vanzari si profit stabilite.

Anterior, Gyuri Eperjessy a ocupat timp de doi ani functia de director de marketing in cadrul Alexandrion Grup Romania. El este parte a echipei Alexandrion din anul 2006, cand a ocupat pozitia de senior brand manager Premium Brands.

Cu o experienta de peste 11 ani in piata bunurilor de larg consum, Gyuri Eperjessy a ocupat diferite pozitii manageriale in trade si brand marketing la nivel national, dupa ce anterior a activat in field trade marketing si in managementul vanzarilor, incepandu-si cariera ca reprezentant de vanzari.

Alexandrion Grup a inregistrat in 2008 vanzari brute de 83 de milioane euro, comercializand peste 10 milioane de sticle de brandy “Alexandrion”.
Printre produsele companiei se numara: Alexandrion, Brancoveanu, Cava d’Oro, Kreskova, Alexander, Red Bowler scotch whisky si alte 20 de marci de brandy si de spirtoase albe.

Cititi si Alexandrion: Romania, o tara in care brandy-ul domina 50% din piata