29 Octombrie 2009

Real deschide primul hipermarket intr-un mall, o investitie de 23 mil. euro



Reteaua de hipermarketuri Real, parte a grupului german de retail Metro, va deschide astazi magazinul din incinta mall-ului AFI Palace Cotroceni, situate la intersectia bulevardelor Timisoara si Vasile Milea, dupa o investitie de 23,4 milioane de euro.
Acesta este al treilea hipermarket Real din Bucuresti si primul din incinta unui centru comercial, avand o suprafata utila de vanzare de 7.500 mp si o parcare cu 2.500 de locuri, care apartine intregului complex.

Hipermarketul va avea program non-stop, 51 de case de marcat si va crea 450 de locuri de munca, din 5.000 create, in total, de mall-ul AFI Palace Cotroceni.

La fel ca magazinele din Vitan si Constanta Nord, Real Cotroceni va beneficia de sistemul Enomatic, prin care clientul poate degusta un sortiment de vin inainte de a-l cumpara. Degustarea se face pe baza cumpararii unui card de degustare, cu valoare minima de 10 lei, care permite in medie 15-20 de degustari.

„Anul 2009 a presupus continuarea investitiilor noastre prin deschiderea de noi magazine, dezvoltarea unor noi proiecte pentru optimizarea SCM (Supply Chain Management), lansarea campaniei de marci proprii si o comunicare mai eficienta cu clientii, prin continuarea programelor de fidelizare si a campaniilor publicitare” a declarat Jean Marc Givert, manager de proiecte in cadrul Real International. Potrivit acestuia, Real va mai deschide inca doua magazine pana la finele anului, in Timisoara si Ploiesti.

Din 15 octombrie, hipermarketurile Real au un nou director general, in persoana lui Michel Lamoot, fost director achizitii produse nealimentare in cadrul filialei din Polonia.

Cifra de afaceri a retelei de hipermarketuri Real a crescut de la 1, 22 miliarde de lei (367 milioane de euro) in 2007 la 2,35 milliarde de lei (638 milioane de euro) in 2008, ceea ce inseamna o crestere de 92% (73,8% echivalent in euro ajustat cu efectele cursului de schimb) in comparatie cu anul anterior.

Numarul de angajati ai companiei la sfarsitul anului 2008 a fost de 7. 568, aproape dublu fata de media lui 2007, potrivit oficialilor grupului german.





Citeste si