13 Noiembrie 2009

Pantofii strivesc criza: Clujana estimeaza o crestere cu 65-70% a afacerilor



Producatorul autohton de incaltaminte Clujana estimeaza o crestere cu 65-70% a afacerilor din 2009, pana la circa doua milioane de euro.
"Consiliul Judetean, care detine 90% din fabrica, a impus o noua strategie, care include extinderea pe piata interna, lansarea unei noi colectii si reluare importurilor, dupa circa 11 ani de la oprirea acestora, ceea ce ne va duce in acest an la o crestere a afacerilor cu 65-70%, comparativ cu anul 2008", a declarat pentru NewsIn Dan Ungureanu, directorul general al companiei.

El a adaugat ca la sfarsitul acestui an, in urma parteneriatului incheiat cu un designer francez, compania va exporta sub brand propriu 10.000 de perechi de incaltaminte in Franta.

Compania are in plan extinderea exporturilor si in alte tari din Europa, precum Irlanda.

De asemenea, strategia companiei vizeaza cresterea ponderii productiei proprii, in detrimentul celei in sistem lohn, care in prezent reprezinta 90%.

"Pentru 2010 ne propunem sa ajungem la 27% productie proprie, iar pentru anii viitori vrem sa inversam procentele de productie in sistem lohn cu productia interna", a explicat acesta.

Totodata, oficialul companiei a mai spus ca in prezent, Clujana detine cinci magazine, in Cluj, Bucuresti, Timis si Targu-Mures, estimand ca pana la sfarsitul anului 2010, va ajunge la 20.

Fabrica de incaltaminte Clujana are o capacitate de productie de 18.000 de perechi de incaltaminte pe luna. Compania are in prezent 380 de salariati, dintre care 80 au fost angajati anul acesta.



Citeste si