27 Noiembrie 2009

Criza a schimbat de sase ori bugetul Sensiblu



Lantul de farmacii Sensiblu, cea mai extinsa retea la nivel national, a avut pentru anul acesta mai multe variante de buget. In primele zece luni compania a ajuns la a sasea varianta de buget din noua planificate, pe fondul schimbarilor din piata farma si al restrangerii puterii de cumparare.
„In 2007 am lucrat cu doua variante de buget, iar anul acesta am avut cele mai multe variante, in numar de noua, din cauza schimbarilor din piata farma si a crizei economice, care a schimbat comportamentul consumatorului”, a declarat Andreea Ionescu (foto), director retail marketing A&D Pharma.

Reprezentanta grupului farmaceutic A&D Pharma a mai spus ca piata alternativa (produse cu ingrediente naturale) a crescut in ultimul an, la fel si segmentul de dermatocosmetice. La nivel mondial, tendinta este de dublare a pietei alternative, Germania inregistrand cele mai mari rate in acest sens.

Reteaua de farmacii Sensiblu, care numara in prezent 220 de unitati peste tot in tara, a inregistrat cresteri de vanzari la dermatocosmetice, pentru locatiile din mall-uri acestea reprezentand pana la 50% din totalul incasarilor. In farmaciile stradale din cartierele obisnuite segmentul dermatocosmeticelor aduce doar 15% din totalul vanzarilor.

Compania farmaceutica A&D Pharma, care opereaza lantul de farmacii Sensiblu, a inregistrat in primele noua luni ale anului o cifra de afaceri neconsolidata de 1,54 de miliarde de lei, in crestere cu 12% fata de perioada similara a lui 2008. In euro insa, vanzarile s-au depreciat cu 3%, pana la 354,9 milioane de euro, pe fondul deprecierii cu 16% a monedei nationale in raport cu cea europeana.




Citeste si