22 Ianuarie 2010

Depozitul de Papetarie: 2010 va fi un an foarte dificil pentru industria de birotica si papetarie



Depozitul de Papetarie, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata distributiei de produse de birotica si papetarie, se asteapta in primul trimestru din 2010 la vanzari de 1,8 mil. euro, nivel silimar cu cel atins in aceeasi perioada a anului trecut.
“Tot mai multe companii aleg sa realizeze intern o serie de servicii furnizate de firme specializate – indosarierea si arhivarea documentelor, ambalarea unor produse de promovare – astfel incat comenzile de echipamente si produse pentru aceste scopuri vor creste, ca pondere, in vanzarile noastre. Este rezultatul unei reactii a pietei la efectele crizei economice”, a explicat Dan Popa (foto), director general al Depozitului de Papetarie.

Cele mai mari vanzari sunt realizate de produse precum hartie si tonnere, alaturi de bibliorafturi, echipamente de indosariere si produsele de ambalare.

Depozitul de Papetarie are 40 de angajati, un numar constant din toamna anului 2008. Compania are peste 10.000 de clienti carora le pune la dispozitie 12.000 de produse livrabile in maxim 24 de ore in oricare punct al tarii, in timp ce pentru Bucuresti termenul de livrare este de 90 de minute pentru orice comanda peste 150 de lei.

Depozitul de Papetarie este un business cu capital 100% romanesc, infiintat in 1998. Depozitul de Papetarie reprezinta in mod direct in Romania unele dintre cele mai renumite marci din domeniu: Bi-Office, Centropen, Cleanlike, Elba, Fellowes, Hopax, Karton P+P, Korona, Laco, Memoris-Precious, Mikro, Oxford, Parker, Pensan, Quicks, Syrom, Tanex, Tarifold, Waterman.



Citeste si