22 Ianuarie 2010

Retailerul Lidl, la cumparaturi: Germanii au batut palma cu Pepsi pentru un teren de 3,2 mil. euro



Reteaua de magazine de tip discount Lidl, parte a grupului Schwartz, a achizitionat de la Pepsi Americas un teren in sectorul 5 din Bucuresti, tranzactia avand o valoare de 3,2 mil. euro.
Terenul are o suprafata de 11.000 metri patrati si este situat pe strada Doina, din sectorul 5 al Capitalei.

Nemtii de la Lidl tatoneaza de mai multi ani piata romaneasca si pana acum si-a amanat intrarea in forta pe piata locala din cauza preturilor mari la imobiliare.

In primavara lui 2009, Lidl a primit autorizatie de constructie pentru un supermarket in Galati, pe o suprafata de aproape 4.700 de metri patrati.
Spatiul comercial, ce va fi finalizat in 2011, necesita o investitie de 5 milioane de euro si va avea o suprafata de 1.500 de metri patrati, beneficiind de 90 de spatii de parcare. Grupul german mai anuntase in februarie, anul trecut, deschiderea unui supermarket in apropiere de Sibiu, intins pe o suprafata de circa 1.000 de metri patrati.

De asemenea, retailerul german a anuntat ca este in negocieri pentru preluarea afacerilor Plus din Romania si Bulgaria.

Lidl detine peste 800 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia, Romania si Bulgaria. In tara noastra, compania este prezenta din 2005, prin divizia Kaufland.

Piata discounterilor din Romania este impartita intre mari jucatori ca Penny Market, Plus Discount, Profi si Minimax. Sectorul retailului modern alimentar este estimat la o valoare de circa 10 miliarde de euro, afacerile primilor trei mari grupuri - Metro (Metro Cash&Carry, Real Hypermarket), Rewe (Selgros Cash&Carry, Billa, Penny Market) si Carrefour cumuland jumatate din aceasta suma anul trecut.



Citeste si