Smithfield Prod, companie cu activitati in procesarea carnii de porc, a finalizat lucrarile de retehnologizare a zonei de refrigerare rapida a carcaselor de porc rezultate din procesul de abatorizare, o investitie de 3,5 milioane dolari, noua zona de refrigerare acoperind o suprafata de 755 m2.
Potrivit diviziei locale de ferme a grupului american Smithfield, timp de aproape patru luni, sapte companii contractoare au fost angrenate in acest proiect.

„Retehnologizarea zonei de refrigerare, pe langa avantaje legate de siguranta alimentara si de eficientizarea si modernizarea capacitatii de productie a companiei, prezinta avantajul reducerii pierderilor de frig si implicit reducerea consumul de energie electrica, aspecte importante si din perspectiva protejarii mediului”, a declarat directorul general al Smithfield Prod, Morten Jensen.

Refrigerarea rapida este o metoda de refrigerare a alimentelor, a carnii de porc in cazul de fata, la o temperatura scazuta, sigura din punct de vedere al stoparii inmultirii bacteriilor. Prin aceasta investitie, prin tranzitarea carcaselor in tunele cu temperaturi cuprinse intre -18 si - 24 °C, pentru un interval de 90 minute, carnea de porc ajunge la parametrii optimi pentru a putea fi pastrata in siguranta si a fi consumata ulterior.

Aceasta investitie se alatura celor peste 67 milioane de dolari, sume pe care compania Smithfield Prod le-a alocat in ultimii cinci ani exclusiv pentru modernizarea capacitatilor de productie ale fostului Comtim.

Abatorul Smithfield are o capacitate de 600 de capete pe ora, fiind situat pe locatia fostului Comtim, in judetul Timis.
Grupul a intrat pe piata romaneasca in 2004, cand a achizitionat firmele Agrotorvis si Comtim Grup. Smithfield concureaza pe piata locala a carnii de porc cu Marex, Agricola Bacau, Suinprod Roman si Caruz Group.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri