9 Iunie 2010

Kraft investeste peste 1 mil. euro in lansarea biscuitilor Oreo



Oreo, una dintre cele mai populare marci de biscuiti din lume, precum si unul dintre cele mai importante branduri din portofoliul Kraft Foods, a fost lansat si in Romania, investitia in promovare depasind 1 mil. euro.
Oreo a fost produs pentru prima data la fabrica Chelsea din New York, in 1912.

Oreo a inregistrat si un record Guinness pentru cel mai mare eveniment de degustare “in orb”, organizat in 2009, in Spania, la care au participat 1.471 de oameni, iar cateva mii s-au adunat sa vada acest spectacol.

Peste 1 milion de euro vor fi investiti in campania de sustinere a produsului pe plan local, ce va include TV, print, panotaj stradal, Internet, sampling si activitati in magazine.

Portofoliul Kraft Foods, companie cu afaceri de 48 mld. dolari, include 11 marci cu un venit ce depaseste 1 miliard de dolari - Oreo, Nabisco si biscuitii LU; ciocolata Milka si Cadbury; guma Trident; cafeaua Jacobs si Maxwell House; crema de branza Philadelphia; branzeturile Kraft, gustari si sosuri; preparatele de carne Oscar Mayer.

Aproximativ 70 de marci genereaza un venit anual de peste 100 millioane dolari.

In Romania compania este prezenta incepand cu anul 1994 prin brandurile Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo.



Citeste si