23 Iunie 2010

(P) La GEALAN, ferestrele IT sunt deschise larg spre eficienta economica

Cand clientii isi eficientizeaza propriile stocuri si fac - mai ales in perioade de criza - comenzi tot mai mici dar dese, exista si solutii pentru furnizori. Economii importante prin eficientizarea fortei de munca, reducerea volumului de documente primare emise si scaderea considerabila a erorilor umane, pe scurt o eficientizare greu de imaginat poate fi atinsa, in relatia cu clientii si partenerii.
Puteti afla cum, din studiul de caz GEALAN Romania.

Liderul de piata GEALAN Romania colaboreaza cu o retea de circa 600 firme partenere, carora le livreaza componentele si tehnologia pentru productia de usi si ferestre din profile din PVC, cu geam termoizolator.

Extinderea rapida a activitatii acestui important producator, exportator si partener pentru sute de firme romanesti, carora le livreaza circa zece mii de repere, in diferite combinatii, a generat nevoia de a simplifica operatiunile comerciale, de a eficientiza activitatea comerciala si financiara.

Rezolvarea a venit prin crearea magazinului virtual store.gealan.ro, folosind solutia Storefront de la Epicor, nativ integrata cu sistemul ERP iScala, deja implementat in cadrul companiei.

Motivele acestei alegeri, au fost cel mai bine evidentiate de catre dl. Marius Magirescu, Coordonator IT la Gealan Romania: „Este mult mai eficient sa implementezi un sistem deja acreditat, care ofera siguranta si usurinta in integrare, astfel incat interventiile in etapa post-implementare sa fie cat mai reduse.”

Notam cateva dintre beneficiile implementarii :

· 60 de utilizatori ai magazinului virtual au lansat deja 2.300 de comenzi, cu o valoare totala de circa 2 milioane de euro;
· A fost redus numarul de documente primare completate si inregistrate;
· Compania a inregistrat economii importante prin eficientizarea fortei de munca;
· Numarul de erori umane a scazut considerabil;
· Partenerii pot obtine informatii sau pot plasa comenzi neingradit, 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana.
· Storefront ofera posibilitatea de creare de continut separat pentru fiecare partener si de segmentare de produse pentru fiecare partener.
· Managerii pot lua mai multe decizii rapide si corecte, avand o imagine de ansamblu asupra diferitilor indicatori ai afacerii, in timp util.
· Solutia poate fi implementata rapid, este usor de administrat, iar design-ul site-ului este usor de configurat prin diferite utilitare de sistem.

Descarcati aici studiul de caz Gealan Romania si inspirati-va din abordarea strategica a liderului de piata din domeniul componentelor si tehnologiilor pentru productia de usi si ferestre din profile din PVC, cu geam termoizolator.

Despre Epicor Software Romania

Solutiile software pentru administrarea afacerilor de la Epicor sunt create pentru a fi eficiente din punct de vedere al costurilor, fiind in acelasi timp foarte puternice, flexibile si scalabile. Mai mult, solutiile noastre sunt gandite sa creasca o data cu afacerea Dumneavoastra. Acest lucru le-a permis clientilor care au pornit initial afaceri de mici dimensiuni sa continue sa utilizeze Epicor, chiar si cand acestea au devenit afaceri globale, de miliarde de dolari. Iata cateva testimoniale din partea lor


Epicor Software Romania este filiala companiei americane Epicor Software Corporation. In peste 15 ani de prezenta pe piata din Romania, compania a castigat increderea a peste 160 de companii de top, prin calitatea serviciilor, profesionalism si devotament fata de obiectivele de afaceri ale fiecarui client. Epicor Romania este totodata si centru regional pentru partenerii din Albania, Bosnia, Bulgaria, Croatia, Cipru, Serbia, Slovenia.



Citeste si