8 Februarie 2011

Farmec intra pe piata din Ungaria si vrea afaceri cu 5% mai mari in 2011



Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat anul 2010 cu o cifra de afaceri de 95,9 milioane lei, in crestere cu 10% fata de 2009 si estimeaza pentru acest an un avans de 5% a businessului.

“Am incheiat un an dificil cu rezultate peste asteptari, in conditiile in care, in primele luni, obiectivul nostru de crestere era de 5%. Motorul cresterii au fost lansarile, sustinute de investitii in marketing si de o prezenta mai vizibila in principalele canale de distributie. Pentru acest an, avem in vedere consolidarea pozitiei pe piata si un avans al afacerilor de inca 5%, in conditiile in care vom avea un mare numar de noutati cu care vom sustine vanzarile. Intentionam, de asemenea, sa patrundem in retelele moderne de retail din afara tarii, primii pasi in aceasta directie fiind deja realizati anul trecut, prin intrarea pe piata din Ungaria”, declara Mircea Turdean (foto), director general Farmec Cluj-Napoca. [Cititi si Planul de atac al noului director general al Farmec Cluj Napoca]

Conform Nielsen, Farmec este lider cantitativ in segmentul de ingrijire a fetei, cu o cota de piata de 26,2%, in timp ce valoric detine o cota de 20,64%.

Farmec SA Cluj-Napoca detine marci precum Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.

Produsele Farmec sunt prezente in peste 30 de tari, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croatia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA.



Citeste si