Romanii s-au “emancipat” si au inceput sa ceara si sa aloce tot mai multe resurse pentru utilarea caselor in care locuiesc, astfel ca au ajuns sa achizitioneze case ori apartamente pe care le doteaza cu unitati tehnologizate de siguranta la intrarea in locuinte, sume ce pot ajunge si chiar depasi 7.000 de euro pentru o singura unitate.

Producatorul de usi si ferestre Pinum, unul dintre cei mai mari jucatori prezenti pe plan local, spune ca romanii au inceput sa acorde o importanta tot mai mare solutiilor de acces in locuinta tot mai securizate si tehnologizate si cumpara inclusiv unitati al caror pret poate depasi suma de achizitie o poate depasi pe cea a unui automobil nou Dacia Logan, cumparat prin intermediul programului “Rabla”.

“Dezvoltatorii aloca nivele diferite de preturi pentru astfel de solutii. Sunt proiecte foarte scumpe care folosesc produse foarte scumpe, dar si proiecte foarte scumpe care apeleaza solutii foarte ieftine. Suntem implicati in foarte multe proiecte, in Bucuresti 70% din proiectele imobiliare utilizand solutii de usi si ferestre Pinum. O valoare medie platita de un dezvoltator imobiliar pentru o usa se ridica la circa 100 de euro, in timp ce pentru un client persoana fizica valoarea medie platita urca la 170-200 de euro pentru o astfel de unitate. (…) Exista insa si clienti exigenti, care aloca doar pentru o usa de acces in interiorul locuintei sume de peste 7.000 de euro”, spune Francesco Curcio (foto cover), director executiv in cadrul Pinum Doors & Windows, intr-un interviu acordat wall-street.ro.

Potrivit managerului Pinum, proiectele a caror valoare de achizitie depaseste 2.000 de euro pe metru patrat sunt echipate cu solutii ce se situeaza la peste 1.000 de euro pentru o usa de acces montata.

“Sunt dezvoltatori care lucreaza cu produse de calitate si sunt usi de intrare a caror pret ajunge la 1.000 de euro. Un apartament cu o usa de intrare de 1.000 de euro ajunge sa coste circa 2.000 de euro/mp. In cazul unui apartament achizitionat cu 700 de euro / mp, usile de intrare sunt fie fabricate in China, fie de o calitate mult redusa”, a mai precizat acesta.

Romanii si-au schimbat mult gusturile in materie de produse si calitate in ultimii ani, iar acest lucru este evidentiat si de atentia pe care o acorda usilor si ferestrelor pe care le achizitioneaza pentru proiecte, fiind anti-efractie, blindate si dotate cu tehnologii de ultima ora in ceea ce priveste accesul.

“In ultimii ani, romanii si-au stabilit anumite limite, existau anumite pretentii, dar dupa criza tendintele s-au schimbat. Gusturile se schimba, iar clientul roman a avut dintotdeauna un simt aparte pentru design si calitate. Clientii cauta produse cu balamale ascunse, lacuite sau cu toc minimal, cauta produse noi”, a precizat Fracesco Curcio, manager de origine italiana, care a venit in Romania in anul 2008, iar in 2013 prelua functia de director executiv al companiei.

Pinum tinteste afaceri de peste 9 mil. euro in acest an: 70% din proiectele rezidentiale din Capitala utilizeaza solutiile companiei italiene

Pinum mizeaza pe un plus de 15% la afaceri, la un rulaj de peste 9 milioane de euro, evolutie marcata in primul rand de extinderea showroom-ului din zona de Nord a Capitalei, de noi contracte stabilite la export, precum si dezvoltarea la nivelul tarii, in orase precum Iasi sau Timisoara.

“Mizam pe un plus de 15% in afaceri, evolutie prognozata ca urmare a extinderii activitatii la nivel local, prin deschiderea unei noi linii de productie de solutii PVC, extinderea retelei de distributie, a showroom-ului din zona Pipera, cat mai ales a accesarii de noi piete, cea mai mare provocare fiind cea a Statelor Unite”, a declarat Francesco Curcio, director executiv in cadrul Pinum Doors & Windows, in cadrul unui eveniment organizat cu ocazia implinirii a 25 de ani de prezenta a companiei la nivel local.

Potrivit reprezentantului Pinum, 70% din totalul proiectelor rezidentiale derulate la nivelul Capitalei, utilizeaza solutiile producatorului italian.

Pinum detine in momentul de fata trei showroom-uri in Bucuresti, in zonele Pipera si AFI Park si o prezenta in alte 25 de showroom-uri ale partenerilor autorizati.

Compania aniverseaza in acest an 25 de ani de prezenta pe plan local, cu fabrica a carei capacitate de productie urca pana la 6.000 de usi pe luna si pana la 2.000 de ferestre in acelasi interval.

La finele anului trecut, 70% din vanzarile companiei locale au fost reprezentate de usi, diferenta fiind acoperita de ferestre, parchet, precum si accesorii sau alte solutii destinate casei.

Afla ce planuri are Pinum la nivel local, cat si la nivel international, din articolul publicat aici.

Pinum Doors & Windows este unul dintre cei mai mari producatori de usi si ferestre din Romania, o piata pe care mai activeaza nume precum Hormann, Geze, cat si echipamentele comercializate in marile lanturi de bricolaj.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri