Google oferă antreprenorilor opțiunea de a-și marca afacerea ca “închisă temporar” în Google My Business (Compania mea pe Google). În acest fel, oamenii pot vedea direct în Google Search sau Maps (Hărți) care sunt afacerile locale deschise și între ce ore funcționează, astfel încât să nu rătăcească afară mai mult decât ar trebui.

Utilizatorii Google My Business pot accesa noua funcție de la Google My Business în meniul "Close this business on Google", scrie SearchEngineLand.

Această secțiune din meniu oferă acum trei opțiuni:

  • Marcați ca închis temporar (Mark as temporarily closed)
  • Marcați ca închis definitiv (Mark as permanently closed)
  • Eliminați afișarea (Remove Listing)

Citește mai multe pe Startupcafe.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri