Rompetrol Downstream, divizia de retail a Grupului KMG International, se alătură în mod voluntar măsurii propuse de Guvernul României pentru reducerea cu 50 de bani a carburanţilor comercializaţi prin benzinăriile din România, măsură ce urmează a se aplica în perioada iulie - septembrie 2022.

În acest sens, reducerea preţurilor este vizibilă pe totemurile staţiilor proprii începând cu data intrării in vigoare a actului normativ, 1 iulie 2022, scrie Agerpres.

Ţinând cont că intervalul de timp pentru implementarea măsurii a fost unul foarte scurt, compania depune eforturi susţinute pentru ca sistemele informatice să fie actualizate în cel mai scurt timp.

Vezi și: OMV Petrom reduce cu 50 de bani prețul carburanților

În acest moment, atât preţurile carburanţilor afişate pe totem, cât şi preţurile la pompă conţin reducerea de 50 de bani. Pe măsură ce sistemele informatice vor fi actualizate, reducerea de preţ va fi evidenţiată separat şi pe bonurile fiscale aferente vânzărilor.

Rompetrol Downstream a contactat autorităţile de resort încă de miercuri şi a solicitat clarificări pentru o mai bună înţelegere a modului de implementare a măsurii propuse, în vederea respectării întocmai a prevederilor din Ordonanţa de Urgenţă.

Retail jobs

Compania operează pe plan intern o reţea de 1.232 puncte de comercializare carburanţi (staţii proprii, staţii partener, staţii mobile: expres, baze interne de 9 şi 20 metri cubi), din care 172 de benzinării proprii Rompetrol.

Potrivit OUG 106/2022, publicată joi seara în Monitorul Oficial, reducerea nu se va vedea la pompă, ci doar pe totemurile de la intrarea în benzinării (stâlpii cu afişaj) şi se va evidenţia distinct pe bonul fiscal.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri