Soros Fund Management, compania de investiții a lui George Soros, mizează pe Big Tech, dar și pe mașini electrice și imobiliare.

Potrivit Bloomberg, Soros Fund Management și-a mărit participarea în companii Big Tech în ultimele luni, investind în Amazon, Google și Salesforce (numărul 1 global în soluții CRM) - deși cu cîțiva ani în urmă, compania regreta investițiile în astfel de firme, din cauza modului în care exploatează datele utilizatorilor. De asemenea, a investit și în Twitter.

Fondul de investiții a intrat și în acționariatul Tesla, cumpărând acțiuni de 20 de milioane de dolari, după ce la începutul anului investise 2 miliarde în rivalul Tesla în sectorul mașinilor electrice, Rivian. Soros a cumpărat și 29,5 milioane de acțiuni Ford, după ce compania a anunțat o nouă strategie, mizând pe mașini electrice.

De asemenea, Soros pare să mizeze pe imobiliare și asigurări: a investit sute de milioane în acțiuni Alleghany Corp (specializată în investiții și asigurări pentru companii) și American Campus (cel mai mare dezvoltator din SUA în locuințe pentru studenți).

Retail jobs

La începutul lui 2022, fondul creat de Soros gestiona peste 28 de miliarde de dolari. Actualul CEO, Dawn Fitzpatrick, susține investițiile în criptomonede. Nu este clar ce implicare mai are George Soros - în vârstă de 92 de ani - în deciziile strategice ale fondului pe care le-a creat acum mai bine de jumătate de secol.

Sursa foto: Flickr / Heinrich-Boll-Stiftung

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri F