13 Martie 2012
"Vedetele" din asigurari: Ce polite s-au vandut cel mai bine?
Asigurarile de viata si cele pentru locuinte au fost cele mai dinamice segmente ale pietei de asigurari, in anul 2011. Cu toate acestea, fiecare companie se poate lauda cu o polita de asigurare care a excelat in vanzari. Tu ce asigurare facultativa ti-ai cumparat in 2011?
Generali Romania
Polita de asigurare Eurocasa de la Generali este disponibila in patru variante: Standard, Medie, Completa, Completa plus si Flexiplus. Generali a subscris in 2011 prime brute in valoare totala de 511,3 milioane de lei si a platit indemnizatii de 401,4 milioane de lei. Numarul total de contracte incheiate de companie anul trecut a fost de 1.160.041.
Navigheaza pe acest slide pentru a vedea ce asigurari au excelat in vanzari anul trecut.
Aegon Asigurari de Viata
Compania a lansat incepand cu luna septembrie a anului trecut si un produs de asigurare cu componenta de economisire, denumit Aegon Fii Sigur – Plan de Acumulare si Protectie, care, in doar patru luni, a cumulat 40% din totalul politelor vandute in 2011. Pentru acest produs au fost incheiate 1.170 de polite, iar prima medie anuala a fost de 1.385 de lei.
ING Asigurari de Viata
Regal este o polita de asigurare de viata de tip “2 in 1”, care ofera clientilor o dubla protectie: acestia pot economisi suma de bani dorita si, totodata, le pot asigura celor dragi protectia financiara in cazul in care li s-ar intampla ceva neprevazut, in timp ce Academica este o asigurare care imbina componenta de protectie financiara caracteristica oricariei asigurari de viata cu acumularea de fonduri banesti necesare sustinerii copilului. In cazul acestui produs, suma pe care o va primi copilul la majorat (toata o data sau in rente) este garantata si este protejat in cazul in care parintele decedeaza sau sufera o invaliditate permanenta, ING preluand plata primelor.
Compania a subscris in 2011 prime in valoare totala de 554,4 milioane de lei si a platit indemnizatii de 18,9 milioane de lei. Numarul total de contracte incheiate anul trecut a fost de 321.785.
Alico Romania
Clasa de produse de asigurare cu beneficii garantate de protectie si economisire din portofoliul Alico Asigurari include: Life Extra (combina protectia cu economisirea) , Capital Extra (obiectiv principal: pensia) si Junior Extra (economisire pentru viitorul copiilor).
Aviva Asigurari de Viata
Complet este un plan de protectie pe termen lung si asigura o suma care sa protejeze financiar familia in cazul disparitiei premature a principalului aducator de venituri. Protectia se mentine si in eventualitatea in care clientul nu mai poate munci ca urmare a unui accident sau a unei imbolnaviri, Aviva platind in continuare primele de asigurare.
Aviva a subscris in 2011 prime brute in valoare totala de 73,6 milioane de lei si a platit indemnizatii de 8,9 milioane de lei. Numarul total de contracte incheiate de companie anul trecut a fost de 256.584.
Platinum Asigurari
Principalele tipuri de garantii (bond-uri) incheiate de Platinum sunt: Participare la licitatie (Bid Bond), Returnare Avans (Advance Payment Bond), Buna Executie (Performance Bond), Pentru perioada de garantie / notificare a defectelor (Maintenance Bond). Asigurarile de acest tip se adreseaza firmelor care doresc sa participe la proceduri de achizitie publica, dar si celor care stabilesc relatii contractuale cu institutii publice sau cu entitati care, desi nu sunt autoritati contractante, sunt obligate conform legii sa deruleze procedura de achizitie publica.
Platinum a subscris in 2011 prime brute in valoare totala de 18 milioane de lei si a platit indemnizatii de 6 milioane de lei. Numarul total de contracte incheiate de companie anul trecut a fost de 7.016.
UNIQA Asigurari
Compania UNIQA Asigurari a subscris in 2011 prime brute in valoare totala de 383,3 milioane de lei si a platit indemnizatii de 369,6 milioane de lei. Numarul total de contracte incheiate de companie anul trecut a fost de 417.904.
Groupama
Produsul este disponibil in patru variante comerciale (Basic, Eco, Medium, Premium), in functie de nevoile segmentelor vizate, si fiecare risc este reflectat independent, iar diversele criterii de tarifare permit adaptarea costului fiecarei acoperiri la profilul asiguratului. De asemenea, produsul a fost adaptat in ceea ce priveste fransizele pentru riscurile catastrofice.
Groupama a subscris in 2011 prime in valoare totala de 720,2 milioane de lei si a platit indemnizatii de 546,3 milioane de lei. Numarul total de contracte incheiate anul trecut a fost de 1.113.740.