9 August 2012

Generali creste cu 44% pe segmentul de asigurari de viata pentru angajati



Rezultatele financiare obtinute de Generali Romania in primul semestru al acestui an s-au mentinut aproximativ la acelasi nivel cu perioada similara a anului precedent, in conditiile in care avansul asigurarilor de viata a compensat descresterea suferita de asigurarile generale.

Pe segmentul de asigurari de viata, compania a subscris in perioada ianuarie-iunie 2012 un volum de prime brute de 45,9 milioane de lei, din care asigurarile de tip Employee Benefits (asigurari incheiate de companii pentru angajati) au inregistrat o crestere de 44%. De asemenea, compania inregistrat pe linia de asigurari traditionale o crestere de 3%.

“Chiar si intr-o piata care traverseaza inca o situatie dificila si se confrunta cu probleme la nivel macroeconomic, am reusit sa folosim la maximum avantajele pe care le avem pe segmentul de employee benefits. Cresterea de 3% la asigurarile traditionale de viata ne arata ca oamenii cauta protectie in conditii economice instabile”, a declarat Adrian Marin, director general Generali Romania.

Volumul de prime brute subscrise pe segmentul de asigurari generale a fost de 213,6 milioane de lei, cu 2,9% mai putin fata de semestrul intai al anului anterior.

"Motivul principal al acestui rezultat il constituie actuala situatie economica, nefavorabila dezvoltarii pietei auto, dar si competitia acerba a asiguratorilor, concetrata pe pret, pe segmentul de asigurari auto", se arata in comunicatul companiei.

Asigurarile corporate au inregistrat o crestere de 18%. De asemenea, asigurarile tehnice, care detin in prezent 40% din totalul asigurarilor corporate, au marcat o crestere de 55%.

Volumul total de prime brute subscrise de companie in perioada ianuarie-iunie 2012 a fost de 259,5 milioane lei, in scadere cu 2,3% fata de semestrul intai al anului precedent, rezultat marcat de trendul asigurarilor auto.

Anul trecut, structura portofoliului Generali Romania cuprindea o pondere de 35% formata din asigurari non-auto, 18% asigurari de viata, 30% Casco si respectiv 17% RCA.

Compania dispune de o retea extinsa de peste 200 de unitati teritoriale si ocupa pozitia a patra a in topul societatilor de asigurare in functie de primele brute subscrise in 2011 pe asigurarile de viata si pozitia a saptea la asigurari generale.



Citeste si