15 Octombrie 2013

Carpatica Asig deschide 5 noi centre de dauna in Bucuresti



Pentru o constatare mai rapida a daunelor auto in Capitala, societatea Carpatica Asig a deschis cinci noi centre de constatare.

"Imbunatatirea serviciilor de solutionare a daunelor a reprezentat si continua sa reprezinte o prioritate pentru Carpatica Asig. In conditiile cresterii volumului de daune instrumentate, deschiderea unor noi centre de constatare vizeaza eliminarea timpului de asteptare." a declarat Ina Crudu (foto), director general Carpatica Asig.

In primul semestru al anului 2013, au fost deschise in Bucuresti 3.887 dosare auto, in crestere cu 50% fata de anul precedent, cand au fost deschide 2.594 dosare pe RCA si CASCO. Pentru aceeasi perioada, valoarea totala a daunelor platite de companie a crescut cu 58,5%, de la 85,9 mil lei la 136,16 mil. lei.

Subscrierile Carpatica au avansat cu 77% la sase luni

Subscrierile Carpatica Asig au cumulat in primul semestru din 2013 un volum de 228,96 milioane de lei, in crestere cu 77% comparativ cu perioada similara a anului precedent, cand s-au inregistrat subscrieri in valoare de 128,75 milioane de lei, potrivit companiei.

Societatea de asigurari a continuat si in perioada mentionata dezvoltarea portofoliului non-auto, consemnand o crestere de 135% a subscrierilor aferente claselor de business non-auto.

Evolutiile cele mai semnificative au fost inregistrate de asigurarile property, al caror volum de prime brute subscrise a crescut cu 143%, asigurarile de locuinta, care au crescut cu 267%, primele brute subscrise pe acest segment crescand de la 2,6 milioane de lei in primul semestru din 2012 la 9,56 milioane de lei in aceeasi perioada a anului curent.

O dinamica pozitiva au consemnat si asigurarile de raspundere civila profesionala (crestere de 113%), asigurarile CMR (crestere de 71%) si asigurarile de accidente persoane (crestere de 57%).

Pentru perioada analizata, valoarea totala a daunelor platite de companie a crescut cu 58,5%, de la 85,9 milioane de lei la 136,16 milioane de lei.

Concomitent cu cresterea de 77% a volumului de prime brute subscrise, compania a inregistrat o scadere cu 30% a numarului reclamatiilor, comparativ cu perioada similara a anului trecut, de la 516 la 360 reclamatii.



Citeste si