21 Octombrie 2013

Legatura dintre un bebelus si internet banking: un video viral a ajutat o banca sa promoveze inovatia



In 2011 un belelus de doar opt luni facea furori pe internet printr-un filmulet in care radea in hohote atunci cand tatal sau rupea o hartie. Filmul a devenit viral si a inspirat o banca sa il foloseasca pentru a promova internet banking-ul.

Poti afla mai multe despre inovatia in banking si despre cum se transforma relatia client-bancher la conferinta Banking 2.0, organizata de Wall-Street.ro in 29 octombrie. Afla cu ce produse inovatoare vor sa ne surprinda bancile si ce tehnologii utilizeaza acestea pentru a creste interactiunea cu clientii si pentru a-si imbunatati performantele. Te poti inscrie GRATUIT aici.

Ei bine, banca braziliana Itaú Unibanco s-a folosit de acest film la inceputul anului trecut pentru a lansa o campanie care promoveaza serviciile de plati electronice ale companiei. Practic, o data ce folositi serviciile electronice de internet ori mobile banking, hartia devine doar un instrument prin care sa va distrati copilul.

„Nu este destul sa ai produse bune sau sa fii o banca buna. Trebuie sa fii relevant, sa implici oamenii si sa spui povesti care inspira oanenii si care inspira schimbarea”, a declarat Andrea Pinotti Cordeiro, directorul de marketing al Itaú Unibanco, potrivit M&M Global.



Citeste si