(P) Cum poti sa gestionezi un numar cat mai mare de incasari si plati

Pentru companiile care opereaza un numar mare de incasari si plati, gestionarea acestora devine din ce in ce mai dificila.

Procesele si procedurile manuale consuma de obicei resurse importante - oameni si timp - implicand costuri si un risc crescut de eroare. Pornind de la aceasta nevoie, UniCredit Tiriac Bank a creat o solutie inovatoare: BusinessNet Connect. Acesta eficientizeaza procesele interne si face mult mai simpla comunicarea dintre sistemul de planificare a resurselor intreprinderii (ERP) si BusinessNet, platforma online pentru tranzactii bancare destinate companiilor, prin automatizarea încarcarii fisierelor de plati si descarcarea extraselor si a mesajelor de status pentru fisiere încarcate.

Prin sincronizarea datelor dintre sistemul de Contabilitate al companiei si UniCredit Tiriac Bank, in mod automat puteti obtine:

  • Incarcarea fisierelor de plata
  • Descarcarea mesajelor de status si extraselor de cont.

Toate informatiile financiare sunt disponibile in sistemul de contabilitate al companiei, online, fara necesitatea de a importa sau exporta manual fisiere.

Sumarizand, avantajele directe pentru companii sunt:

  • Procesele simplificate si eficiente
  • Reducerea timpului si costurilor alocate proceselor manual de import/export plati/extrase de cont

Pentru mai multe detalii privind Business Connect: cashmanagement@unicredit.ro.

Setari Cookie-uri