11 August 2006

Firma de leasing a BRD SocGen isi schimba denumirea

Divizia de leasing a BRD - Groupe Société Générale, BRD Sogelease, si-a modificat denumirea in BRD Sogelease IFN SA, pentru a se alinia legislatiei in domeniu, a anuntat, joi, un comunicat al BRD Sogelease.

Modificarea denumirii societatii, in BRD Sogelease IFN SA, s-a realizat in conformitate cu cerintele prevederilor legale ce reglemeteaza piata institutiilor financiare nebancare din Romania, respectiv Ordonanta Guvernului nr. 28/2006, modificata prin Legea nr. 266/2006, se spune in comunicat.

"Preluarea de catre BNR a supravegherii IFN este un eveniment care va influenta puternic piata de leasing din Romania", a declarat, in comunicat, directorul general al BRD Sogelease IFN SA, Jean Paul Decrock. "Suntem de acord cu aceasta, date fiind riscurile mari care pot ameninta piata de leasing. Este suficient sa amintim ca unele companii si-au asumat pana acum riscuri deosebite, utilizand un capital foarte mic, fara a beneficia de reglementari adecvate”, a mai spus Decrock.

Dupa primele sase luni din 2006, cifra de afaceri a BRD Sogelease IFN SA a fost de 87 milioane euro, in crestere cu 40 % fata de aceeasi perioada a anului trecut. Numarul de contracte incheiat in primul semestru al anului 2006 a fost de 1720, se mai precizeaza in comunicat.

La sfarsitul celui de al doilea trimestru al anului 2006, structura portofoliului BRD Sogelease IFN S.A. era: autoturisme – 24,8%, autovehicule comerciale – 46,3%, echipamente industriale – 12,5%, echipamente de constructii – 11,7%, echipamente IT – 2,4%, imobiliare – 2,1%.

Principalul canal de distributie al BRD Sogelease IFN SA il reprezinta reteaua nationala a BRD - Groupe Société Générale, sustinuta de reprezentantii regionali BRD Sogelease IFN S.A. din Bucuresti, Brasov, Constanta, Cluj, Pitesti, Ploiesti, Iasi si Timisoara, precum si reteaua de furnizori de echipamente cu care sunt dezvoltate relatii speciale, se mai spune in comunicat.

BRD Sogelease IFN S.A. este membru fondator al Asociatiei de Leasing si Servicii Financiare Nebancare (ALB), care reprezinta interesele a 18 societati de leasing si insumeaza aproximativ 60% din piata de profil din Romania, potrivit estimarilor proprii ale organizatiei.



Citeste si