Educatia financiara ar trebui sa vizeze, in primul rand, explicarea nevoii de economisire si mai putin pe promovarea unei anumite categorii de produse. Marius Popescu, director general al NN Asigurari de viata, a vorbit in emisiunea WALL-STREET 360 despre importanta educatiei si cum ar trebui facuta.

In Romania, NN activeaza in 3 directii: asigurari, pensii si managementul investitiilor, astfel ca, in programele educationale, focusul este pe toate aceste zone. In ultima perioada, NN s-a concentrat mai mult pe educatia financiara pentru pensii, datorita tendintelor demografice si a importantei pensiilor in contextul actual. Un exemplu in acest sens este site-ul pensiopedia.ro, adresat in special tinerilor.

NN face educatie one-to-one si in procesul de vanzare a produselor, mai exact in faza de prevanzare, cand consultantii explica potentialior clienti nevoia de economisire. Cum este perceput acest proces educational?

“Imi amintesc ca eu nu am fost obisnuit din copilarie sa am un buget, sa imi planific banii, am invatat acest lucru mult mai tarziu in viata. Cred ca acest lucru este valabil pentru multi dintre noi. Din acest motiv, primul contact al consultantilor cu oamenii se opreste de o reticenta. A doua bariera este indicatia comerciala, pentru ca oamenii stiu ca vorbesc cu un reprezentant al unei companii de asigurari de viata, cu un profesor. Dar, dupa ce se depasesc aceste doua momente, devin mult mai receptivi, fiind foarte important si modul in care li se explica sau momentul discutiei raportat la prioritatile lor”, a explicat Marius Popescu.


Urmareste emisiunea integral pentru mai multe informatii despre educatia financiara.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri