2 August 2016

Banca Transilvania lanseaza prima bratara contactless din Romania, care functioneaza pe post de card bancar



Banca Transilvania lanseaza, in premiera pe piata din Romania, bratara contactless BT, care poate inlocui cardul la plata cumparaturilor. Aceasta ofera acces la contul curent in lei deschis la BT si posibilitatea de a plati contactless, indiferent de suma, in tara si in strainatate. Comisionul de emitere si pentru plata la comercianti este zero.

Platile contactless au devenit foarte populare in Romania odata cu cresterea numarului de POS-uri care accepta astfel de carduri. La 80% din cele 27.000 de POS-uri ale Bancii Transilvania aflate la comercianti se pot face astfel de plati – cu cardul contactless si, mai nou, inclusiv cu bratarile contactless.

Cum functioneaza bratara contactless
  • Bratarile functioneaza ca un card bancar contactless, asa incat pentru platile de pana la 100 de lei nu este necesara introducerea PIN-ului;
  • Pot fi emise clientilor Bancii Transilvania care au card VISA de debit in lei sau, dupa caz, impreuna cu un astfel de card;
  • Clientii pot solicita o astfel de bratara in oricare dintre sucursalele si agentiile bancii;
  • Abonamentul lunar este de 3 lei / bratara;

"Banca Transilvania vine cu o premiera pe piata prin lansarea bratarilor contactless. Ne bucuram sa aducem clientilor nostri avantajele noilor tehnologii: rapiditate, mobilitate si simplificare. Este cel mai nou trend in randul platilor electronice, dar si un accesoriu de ultima generatie. Avem incredere ca va deveni cat de repede o moda. Moda bratarilor contactless BT", spune Gabriela Nistor, director general adjunct Retail Banking la Banca Transilvania.

Bratara contactless poate fi folosita si la festivalul Untold, care are loc in Cluj-Napoca, in 4 – 7 august, in locatiile Credit Point.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei banci din Romania, in functie de active. Activitatea sa este organizata pe trei linii principale de business: corporate, IMM si retail. BT are peste 7.300 de angajati, 550 de sedii si 2,2 milioane de clienti.



Citeste si