Gheorghe Marinel, director general adjunct pe zona de Retail si IMM in cadrul BRD, a declarat ca banca are doar 2% din piata cardurilor de credit, dar vrea sa castige o pozitie mult mai solida in aceasta piata in crestere. Ce planuri are gigantul francez pe acest segment de business.

Gheorghe Marinel a vorbit despre situatia BRD pe piata cardurilor de credit cu ocazia lansarii, in parteneriat cu MasterCard, a unui card de credit pentru plata in rate. Aceste carduri sunt in varianta Standard si Gold si marcheaza lansarea globala a serviciului MasterCard - Plata in Rate. BRD estimeaza ca isi va recupera investitia facuta in acest produs dupa un an.

"Lansarea acestui produs a venit din nevoia clientilor nostri si din faptul ca BRD avea doar 2% din aceasta piata. Pentru o banca din top 5 sa ai doar 2% dintr-o piata care creste e un semn de intrebare. Scopul nostru a fost sa cream un produs care sa ne diferentieze", a declarat Gheorghe Marinel.

Noul card lansat de cei de la BRD ofera planuri de pana la 18 rate cu dobanda zero, ce ofera posibilitatea clientului sa plateasca in rate online sau direct in magazin, oriunde in lume, fara a fi limitat la o anumita retea de comercianti parteneri. Cardul mai are si optiunea "Cash in rate", ce ofera posibilitatea de a transfera o parte limita de credit in orice cont curent al detinatorului si rambursarea acesteia in maximum 36 de rate egale, cu dobanda ROBOR la trei luni plus 23%.

"Am conceput un produs bancar care se pozitioneaza mai degraba in zona de lifestyle decat in zona de produs de nevoi", a precizat Gabriela Simion, Director Executiv, Marketing si Managementul produselor in cadrul BRD.

Citeste si:
BRD si-a majorat profitul net cu 7,4% in primele 9 luni ale anului
BRD si-a majorat profitul net...

Pentru a putea achizitiona cardul Standart, clientii trebuie sa aiba un venit de minim 500 de lei si pot lua intre 1.000 de lei si 25.000 de lei, iar pentru cardul Gold, venitul minim trebuie sa fie de 2000 de lei si permite clientilor accesarea unei sume intre 5.000- 60.000 de lei.

„Piata cardurilor de credit este una dintre cele mai dinamice din gama produselor dedicate segmentului retail, iar BRD a avut pana acum o prezenta relativ redusa pe aceasta piata", a mai spus Marinel.

Sursa foto: A. and I. Kruk / Shutterstock.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Citește și
Un rival Revolut planteaza copaci la fiecare 100 de euro cheltuiti
Setari Cookie-uri