Banca a anuntat ca a castigat in ultimul an 117.000 de clienti noi, iar cota de piata pe creditare a crescut de la 7,1% la 8,6%. Pe depozite, cota de piata a urcat de la 7,3% la 7,9%.

"Profitul brut a ajuns la 303 milioane lei la finalul primei jumatati a anului 2017, sustinut de o crestere comerciala puternica, de eficientizarea operatiunilor si de o politica de risc sanatoasa si consecventa", se arata in comunicatul ING.

Schimbarile tehnologice majore, comportamentul clientilor precum si studiile recente de piata arata o societate care se indreapta tot mai mult catre o economie digitala si care va renunta tot mai mult la cash.

Veniturile totale ale ING Romania au ajuns la 698 milioane lei, cu 27% mai mari comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, fara a lua in calcul veniturile exceptionale obtinute din vanzarea actiunilor Visa, in principal datorita volumelor mai mari si a numarului mare de noi clienti activi. De asemenea, costurile operationale au crescut cu 13%, la 352 milioane lei, comparativ cu S1 2016, fiind influentate de investitiile in dezvoltarea activitatii, IT, infrastructura si noi angajati.