21 Septembrie 2017

Bucurestiul Intreprinzator trece la o noua etapa: cum arata vanzarile bancii pe perioada primei etape a programului



Pe perioada primei etape a programului “Bucurestiul Intreprinzator”, lansat de catre Banca Transilvania, 35% dintre IMM-urile infiintate in Bucuresti si Ilfov si-au deschis contul de capital social la Banca Transilvania, iar volumul de credite acordate a fost cu 15% mai mare decat in aceeasi perioada a anului anterior.

Prima parte a programului “Bucurestiul Intreprinzator” s-a desfasurat in perioada iulie 2016-martie 2017”. Programul consta intr-o platforma online care prezinta oameni si idei care au contribuit la transformarea Capitalei, conform comunicatului de presa emis de catre banca.

Cei de la Banca Transilvania au anuntat lansarea unei noi etape a proiectului care va avea un format diferit. Daca in prima etapa afacerile prezentate pe platforma au fost alese în urma recomandarilor facute de antreprenori, in noua etapa, recomandarilor vor fi facute de vedete. Asadar, celebritatile alese de Banca Transilvania în program desemneaza câte un brand si il promoveaza.

Startul etapei a doua a programului Bucurestiul Intreprinzator este dat de Bean MC, care recomanda incaltamintea de skate de la Danube Footwear, primul produs romanesc pe aceasta nisa si prezinta povestea antreprenorilor care au transformat proiectul de diploma al unuia dintre ei in schita de produs.

Banca Transilvania este a doua cea mai mare banca din Romania, in functie de active. Activitatea sa este organizata pe trei linii principale de business: Corporate, IMM si Retail. BT are peste 7.000 de angajati, aproximativ 500 de sedii si 2,2 milioane de clienti. Strategia bancii este sustinuta de actionari internationali, Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD) si IFC – Banca Mondiala.



Citeste si