Compania de asigurari Omniasig VIG arata, referitor la cazul falimentului agentiei Omnia Turism, ca a avizat, pana in prezent, un numar de 2.195 dosare de dauna. Omnia Turism era asigurata la Omniasig VIG pentru riscul de nerambursare a cheltuielilor de repatriere si/sau a sumelor achitate de turist in cazul insolvabilitatii sau falimentului.

"Cazul Omnia Turism este cea mai mare paguba in turism de dupa Revolutie", spunea in octombrie anul curent ministrul Turismului, Mircea Titus Dobre. Pierderea totala calculata era de 7,4 milioane de euro, bani incasati deja de agentie din vanzarea unui numar de 8.300 de pachete vandute pentru anul 2018, in valoare totala de circa 11,4 milioane de euro.

Omnia Turism avea polita de despagubire de numai 50.000 dolari, conform reglementarilor legale. "Suma asigurata este de 50.000 dolari/polita de asigurare. Valoarea despagubirilor va avea in vedere raportul dintre suma asigurata si valoarea totala a prejudiciului, obtinandu-se astfel un procent care va fi aplicat fiecarei solicitari de despagubire avizata pe aceasta polita.

Persoanele pagubite pot contacta Omniasig Vienna Insurance Group la numarul de call-center 021-9669 pentru avizarea daunelor si pentru intocmirea dosarelor de dauna si completarea acestora cu documentele justificative necesare.

Citeste si:
Omniasig, crestere de 14% a primelor brute subscrise in primele 6 luni
Omniasig, crestere de 14% a...

Sursa foto: Dima Sidelnikov / Shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Inca o agentie de turism isi cere insolventa