ING Bank isi continua strategia prin care deserveste in principal clientii 100% digitali prin dezvoltarea de optiuni online sau automatizate. Printre noile functionalitati se numara simplificarea operatiunii de plata catre un prieten din Home'Bank folosind doar numarul de telefon, dar si emiterea imediata a cardurilor in euro.

"Optiunea de "Plata catre un prieten" disponibila in Home’Bank se va simplifica, iar clientii vor putea sa transfere banii catre un prieten folosindu-se doar de numarul de telefon, fara codul unic trimis prin sms ca pana acum. Mai mult, Office-urile ING vor putea emite instantaneu carduri in euro, astfel incat clientii pot depune sau retrage imediat euro de la ATM-ul dedicat", se arata in comunicatul emis de ING.

Banca precizeaza ca principalul canal de tranzactionare continua sa fie ING Home’Bank, in timp ce Self’Bank-urile isi vor deschide usa pana la finalul anului si catre persoane care nu au carduri ING, acestia avand posibilitatea sa depuna numerar intr-un cont ING folosind noi tipuri de ATMuri, ce vor inlocui traditionalele casierii.

ING Bank se orienteaza pe clientii 100% digitali

"ING ramane la planul sau de a oferi clientilor din Romania optiunea unei banci complet digitale. In cazul Office-urilor ING, modelul final de operare va aduce o uniformizare a serviciilor de operare cu numerar, implementate prin unitati automatizate sau canale alternative. Am inceput acest proces impreuna cu clientii nostri la inceputul acestui an si il vom continua in lunile care urmeaza astfel incat acest nou ecosistem bancar propus de ING sa adreseze mai bine nevoile actuale ale clientilor, printr-o experienta mai buna, sigura, simpla si rapida", explica Michal Szczurek, CEO ING Bank Romania.

ING si-a conturat strategia digitala analizand comportamentul clientilor sai. Conform unui studiu din 2017 in care banca a analizat comportamentul clientilor sai, persoanele fizice folosesc deja canalele digitale pentru 99% dintre tranzactiile de baza.

La casierii, numai 1% dintre clienti retrageau banii si 5% ii depuneau in cont. Pe de alta parte, frecventa cu care un client acceseaza ING Home’Bank este in medie o data la doua zile, in schimb nu viziteaza un office mai des de o data pe an.

"Tot anul trecut s-a vazut si o dublare a numarului de interactiuni si solicitari venite de pe mobil catre banca. Toate acestea sunt si rezultatul faptului ca tot mai multe produse ING au devenit disponibile pe platforma de internet banking in ultimul an. Preferintele clientilor pentru produse online pot fi vazute si in produse mai complexe. ING Home’Bank a depasit limitarile unei platforme de internet banking bazata pe servicii de transfer, oferind produse mai complexe, ca fonduri mutuale, depozite sau credite", a mai comunicat banca.

De exemplu, din septembrie 2017, de cand a fost lansat creditul de nevoi personale disponibil instant, un total de 5.000 de clienti au ales sa ia creditul online, iar dintre acestia unul din trei avand cel putin un astfel de produs. Mai mult decat atat, 80% dintre creditele online au fost accesate si aprobate prin mobil.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri