Mai multi clienti ai ING Bank Romania au intampinat in ultimele saptamani probleme cu aplicatia mobila de home-bank a bancii, erorile mentionate de acestia referindu-se la faptul ca aplicatia nu se mai deschide sau ca nu pot realiza plati cu telefonul mobil prin intermediul optiunii ING Pay. Am contactat banca pentru a afla ce s-a intamplat.

In cazul anumitor clienti, erorile au disparut dupa actualizarea aplicatiei prin accesarea magazinul Google Play, in timp ce altii se confrunta in continuare cu diverse probleme precum notificari de inchidere a aplicatiei aparute din senin sau dezactivarea cardului virtual atasat optiunii ING Pay.

“Desi am actualizat aplicatia, am ultimul update disponibil , ING Pay tot nu functioneaza. Am doua carduri virtuale si ambele apar in aplicatie ca fiind inchise”, mentioneaza un client al bancii pe pagina de Facebook a ING Bank Romania.

Recomandarea reprezentantilor bancii a fost cea de a reinstala aplicatia si de a incerca din nou activarea serviciul ING Pay, rezolvarea nefunctionand insa pentru toti clientii.

Citeste si:
ING Bank Romania, profit brut de 451 de milioane de lei in S1
ING Bank Romania, profit brut...

"ING Romania, aceeasi situatie si in cazul meu. Am urmat pasii de clear cache si data, am reinstalat ultima versiune a aplicatiei 6.11 si tot nu pot adauga un card virtual. Aceeasi eroare si aceeasi problema de o saptamana si jumatate deja. Se va rezolva vreodata problema asta sau ba?", se arata in raspunsul unui utilizator la recomandarile facute de banca pe pagina de Facebook.

Pe website-ul bancii, la rubrica "Starea serviciilor", apare mesajul "Toate serviciile sunt functionale si nu avem mentenanta programata in urmatoarea perioada". De cealalta parte, operatorii call-center ai bancii precizeaza ca in momentul de fata exista o eroare inregistrata la nivelul sistemului, privind aplicatia, eroare care a aparut in urma update-ului si care este in curs de remediere.

Reactia oficiala a ING Bank Romania

Contactacti de Wall-street.ro, reprezentantii ING Bank Romania precizeaza ca problema a inceput sa se manifeste incepand cu data de 26 septembrie. Reactia completa a ING:

Citeste si:
O noua banca din Romania ar putea fi sanctionata pentru GDPR
O noua banca din Romania ar...

"In data de 26.09.2019, ca urmare a unei actualizari de aplicatie Home’Bank, o parte dintre clientii cu serviciul ING Pay (plata cu telefonul la POS) activ si versiune de Android mai veche de 7.1, au intampinat probleme la pornirea aplicatiei. Problema se manifesta prin afisarea unui ecran negru, iar pentru a putea accesa aplicatia, clientul trebuia sa acceseze setarile telefonului, sectiunea 'Aplicatiile mele", si sa stearga datele stocate de aplicatie. Ulterior, aplicatia Home’Bank pentru mobil putea fi utilizata in conditii normale, mai putin functionalitatea ING Pay.

Actualizarea aplicatiei a fost necesara ca urmare a unei cerinte obligatorii a Google de a oferi suport pentru telefoanele cu arhitectura x64. In cadrul testarii interne efectuate inainte de publicarea noii versiuni a aplicatiei Homebank, eroarea nu s-a manifestat.

In data de 27.09.2019, o noua versiune de aplicatie a fost incarcata in Google Play. Aceasta versiune a rezolvat problema semnalata de clienti la versiunea anteriorara precum si posibilitatea de a activa serviciul ING Pay. Versiunea noua a fost disponibila pentru clienti incepand cu data de 29.09.2019, intrucat in perioada 27-29.09, actualizarea aplicatiei a fost procesata de catre Google, conform procesului standard de revizuire aplicat de Google. In zilele urmatoare au mai fost semnalate probleme izolate pe unele dispozitive cu sistem de operare Android, care nu au impiedicat insa utilizarea aplicatiei. Erorile au fost remediate prin versiunea actuala a aplicatiei incarcata in Google.

Mentionam ca in toata aceasta perioada clientii au avut posibilitatea de a utiliza toate functionalitatile existente in Homebank prin www.homebank.ro (desktop sau browser telefon), sau prin intermediul aplicatiei mobile (dupa stergerea datelor stocate). Clientii care nu au avut posibilitatea sa utilizeze ING Pay au avut ca alternativa cardul fizic. Clientii au putut sa ne contecteze oricand atat telefonic, in social media sau e-mail".

Citeste si:
Robert Anghel pleaca de la ING Bank Romania la TMB Bank Thailanda
Omul din spatele platilor...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Cum se schimba plata pe care o faci cu cardul dupa 14 septembrie