"Am regandit si am reproiectat agentia noastra din AFI Cotroceni pentru a testa preferintele si raspunsul clientilor nostri la spatiul pe care il oferim. Este un proiect-pilot pentru noi, care are ca scop schimbarea nu numai a elementelor de design interior, ci si a interactiunii personalului bancii cu clientii, pentru a le oferi o experienta <altfel>", a spus Gabriela Mateescu, Director Dezvoltare Vanzari si Service la Raiffeisen Bank.

Noul model de agentie beneficiaza de:

  • o zona de autoservire 24 de ore din 24 (self banking - n.r.)
  • ecrane cu informatii financiar bancare si anunturi de promovare, ecrane cu informatii de reglementare, birou electronic de informatii
  • birouri deschise pentru consultanta
  • sala de intalniri pentru interactiuni private mai complexe
  • hub multifunctional (zona de"back office") - care va fi utilizat de personal pentru pregatirea interctiunilor cu clientii

Oficialii bancii sustin ca mai multe sedii Raiffeisen Bank vor intra in procesul de adaptare la noul concept in perioada urmatoare, in conditiile in care aproape jumatate dintre operatiunile care inainte se faceau in casieriile agentiilor bancii sunt acum efectuate acum in reteaua de bancomate multifunctionale.

La mijlocul anului 2018, Raiffeisen Bank avea 5.099 de angajati, 433 de agentii in toata tara, peste 900 de ATM-uri, aproximativ 19.300 de POS-uri si 210 de bancomate multifunctionale. Raiffeisen Bank deserveste 2 milioane de clienti persoane fizice, aproximativ 100.000 de IMM-uri si 5.600 de corporatii.

Banca moderna in ochii...
Citeste si: Cum vad romanii banca moderna? Este cea de care "scapi" repede!